• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kad ir kiek daug saugumo įrangos turėtų naujas automobilis, jis vis tiek privalo turėti efektyvią stabdžių sistemą. Kokia prasmė turėti naujausiomis saugumo technologijomis aprūpintą automobilį, jeigu jis nesugebės reikiamu metu sustoti?
Švedijoje leidžiamo leidinio „Teknikens Värld“ žurnalistai nusprendė atlikti trijų automobilių stabdžių sistemos bandymus. Į bandymų poligoną jie atsivežė naujos kartos „Audi Q7“, neperseniausiai debiutavusį „Range Rover Sport“ ir tik ką prekyboje pasirodžiusį „Volvo XC 90“. Trys dideli visureigiai, kuriuos perka šeimos. Tačiau atrodo, kad „Range Rover Sport“ stabdžių sistema nėra tokia efektyvi kaip gali pasirodyti iš pirmo žvilgsnio.
Už 19 colių skersmens ratlankių slypi masyvūs „Brembo“ firmos stabdžių diskai su raudonos spalvos suportais, tačiau sprendžiant iš švedų atlikto testo, jie tinkami tik demonstracijai Vokiečių gatvėje, o ne normliam naudojimui.
Važiuojant 100 km/val. ir paspaudus stabdžių pedalą, britiškas visureigis sustojo nuriedėjus 42 metrus. Kitiems teste dalyvavusiems automobiliams užteko vos 36.4 ir 36 metrų. Pasak testą atlikusių žurnalistų, tokio tipo automobiliai turėtų sustoti po maždaug 35 - 37 metrų.
Puikiu pavyzdžiu galėtų būti nelabai malonus faktas. „Volvo XC 90“ sustojus, britiškas visureigis vis dar važiavo 30 km/val. greičiu.

Kad ir kiek daug saugumo įrangos turėtų naujas automobilis, jis vis tiek privalo turėti efektyvią stabdžių sistemą. Kokia prasmė turėti naujausiomis saugumo technologijomis aprūpintą automobilį, jeigu jis nesugebės reikiamu metu sustoti?
Švedijoje leidžiamo leidinio „Teknikens Värld“ žurnalistai nusprendė atlikti trijų automobilių stabdžių sistemos bandymus. Į bandymų poligoną jie atsivežė naujos kartos „Audi Q7“, neperseniausiai debiutavusį „Range Rover Sport“ ir tik ką prekyboje pasirodžiusį „Volvo XC 90“. Trys dideli visureigiai, kuriuos perka šeimos. Tačiau atrodo, kad „Range Rover Sport“ stabdžių sistema nėra tokia efektyvi kaip gali pasirodyti iš pirmo žvilgsnio.
Už 19 colių skersmens ratlankių slypi masyvūs „Brembo“ firmos stabdžių diskai su raudonos spalvos suportais, tačiau sprendžiant iš švedų atlikto testo, jie tinkami tik demonstracijai Vokiečių gatvėje, o ne normliam naudojimui.
Važiuojant 100 km/val. ir paspaudus stabdžių pedalą, britiškas visureigis sustojo nuriedėjus 42 metrus. Kitiems teste dalyvavusiems automobiliams užteko vos 36.4 ir 36 metrų. Pasak testą atlikusių žurnalistų, tokio tipo automobiliai turėtų sustoti po maždaug 35 - 37 metrų.
Puikiu pavyzdžiu galėtų būti nelabai malonus faktas. „Volvo XC 90“ sustojus, britiškas visureigis vis dar važiavo 30 km/val. greičiu.

REKLAMA

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų