Iš karto po ketvirtos kvalifikacijos, tik sužinojus, kad pusfinalyje Rokas startuos antroje eilėje, komanda pradėjo dėlioti strategiją dėl patekimo į finalą.
„Rokui buvo iškeltas uždavinys viską padaryti starto metu, kad per pirmus posūkius jis palypėtų kuo aukščiau. Su startu jis susitvarkė kuo puikiausiai. Po antrojo posūkio jis važiavo antras ir kelias į finalą buvo atviras. Tačiau po „joker‘io“ Rokas išvažiavo su Niclasu Gronholmu ir čia vyko kova dėl trečiosios vietos bei patekimo į finalą.
Po incindento su N. Gronholmu Rokas nukrito į ketvirtąją vietą ir dar pravažiavus pusę rato perkaito automobilio variklis. Ar tai yra incindento pasekmė, ar dėl tvyrančio milžiniško karščio, mes nežinome“, - sakė „ESmotorsport-LabasGas“ komandos technikos direktorius Sebastienas Lesonneuras. – Visgi debiutas yra pavykęs. Roko kova dėl vietos finale, parodė, kad moka ir gali važiuoti agresyviai bei kovoti dėl svarbių taškų. Dabar belieka pasiruošti Barselonai“.