Lengvųjų alkoholinių gėrimų gamintojas AB „Ragutis“ pavasarį pradėjęs pardavinėti natūralią „Smetonišką duonos girą“ šiandien skaičiuoja rekordiškai sėkmingus pardavimus – per mažiau nei tris mėnesius giros parduota virš 400 tūkst. litrų. Remiantis statistiniais duomenimis, tai perkamiausia gira 0,5 l buteliuose.
„Vartotojai vis dažniau ieško natūralių, sveikų produktų, atkartojančių senovinius receptus ir skonį. Atsižvelgdami į tokias tendencijas, pristatėme „Smetonišką duonos girą“, kuri šiuo metu yra bene vienintelė natūraliai rauginama gira Lietuvos rinkoje. Neapsirikome – giros pardavimai ženkliai viršijo prognozes, kai kuriose parduotuvėse jos net pritrūko, tad teko pakoreguoti pardavimų ir gamybos planus,“ – situaciją komentavo AB „Ragučio“ generalinis direktorius Vytautas Meištas. Pasak jo, iki metų pabaigos „Smetoniškos duonos giros“ planuojama parduoti daugiau nei 1,5 milijono litrų.
Meištas teigia, kad viena iš „Smetoniškos duonos giros“ sėkmės priežasčių yra pati istorija. Lietuvoje šis gėrimas gaminamas ir geriamas jau nuo seno. Lietuviai ją mėgo ne tik dėl subtilaus ir savito skonio, bet ir medicininių savybių – gira puikiai atkuria skysčių pusiausvyrą, išvalo organizmą, atgaivina. Žinoma, kad senovės lietuvės girą naudodavo kaip kosmetikos priemonę, kad oda taptų glotnesnė, stangresnė ir skaistesnė. Pasak generalinio direktoriaus, vartotojus turėjo patraukti ir reklaminis giros klipas – čia panaudota originali vaizdinė medžiaga, kurioje iš tiesų nufilmuotas pats prezidentas Antanas Smetona.
„Smetoniška duonos gira“ pateikiama išpilstyta į 0,5 l stiklo butelius ir 1 l bei 1,5 l plastikines PET pakuotes, ja prekiaujama didžiuosiuose prekybos centruose bei mažose parduotuvėse. 2007 m. bendras giros rinkos dydis buvo virš 18 mln. litrų, panašus turėtų likti ir šįmet. „Matydami tokią „Smetoniškos duonos giros“ paklausą, kitąmet planuojame užimti apie 15 proc. visos giros rinkos ir sėkmingai konkuruoti šiame sektoriuje“, – prognozuoja bendrovės generalinis direktorius V. Meištas.