Preliminariais TNS LT duomenimis, realybės šou, kaip žinomas dainininkas ieško nuotakos tarp 10 gražuolių prašmatniame Taujėnų dvare, stebėjo 9,2 proc. Lietuvos gyventojų, o TV3 šokių projekto „Šok su manimi“ – 6,2 proc.
Žiūrovai realybės šou „Radžis ieško žmonos“ turi ypatingą sprendimo teisę – jie balsuoja, kurią iš dviejų Radžiui nepatikusių merginų palikti projekte, o kuria – atsikratyti.
Interaktyvumu išsiskiriantis LNK projektas „Radžis ieško žmonos“ prieš TV3 „Šok su manimi“ laimėjo ir 15–49 metų amžiaus grupės žiūrovų auditorijoje. 23,7 proc. šios amžiaus grupės žiūrovų rinkosi „Radžis ieško žmonos“, o 21,8 proc. – „Šok su manimi“.
TV3 šokių laida jau prarado žiūrimiausio Lietuvos šokių projekto titulą. Nuo šio sezono LNK šokių konkursas „Kviečiu šokti. Pažadinta aistra“ įsitvirtino lyderio pozicijoje.
Šio sekmadienio LNK „Kviečiu šokti. Pažadinta aistra“ reitingas – 7,8 proc., o TV3 „Šok su manimi“ – 6,2 proc.
Beje, LNK šokių projektas sekmadienį įveikė ir per TV3 rodytą animacinį filmą „Hortonas“ rezultatu 7,8:6,1 proc.