„Facebook“ turi Achilo kulną ir startuoliai nuolat apie jį primena, rašo „Business Insider“. Didžiausio socialinio tinklo silpnoji vieta – mobiliųjų telefonų programėlė.
Programėlė atsidaro lėtai, neatsinaujina laiku, o nuotraukas kelia taip pat skausmingai lėtai. Pasirodo, jog ši daugelį varotojų erzinanti problema vargina ir „Facebook“ įkūrėją Marką Zuckerbergą, kuris „Facebook“ mobiliosios patirties tobulinimą įvardijo pagrindiniu savo prioritetu.
Tuo tarpu tokie startuoliai (angl. startup), kaip „Instagram“ išnaudoja „Facebook“ silpnybę. Supaprastinęs socialinį nuotraukų dalinimąsi „iPhone“ telefonuose „Instagram“ per pusantrų metų užaugino 25 mln. vartotojų būrį. Praėjusią vasarą „Facebook“ bandė nusipirkti „Instagram“, tačiau jiems nepavyko.
Tačiau yra vienas startuolis, kuris kelia didžiausią nerimą M. Zuckerbergui ir jo komandai. Pasak kelių šaltinių, „Facebook“ baiminasi mobilaus socialinio tinklo „Path“ iškilimo. Esą M. Zuckerbergas su savo bendraminčiais atidžiai stebi savo buvusį kolegą ir „Path“ įkūrėją Dave'ą Moriną.
Po lėtų pirmųjų metų ir produkto transformacijos, „Path“ per du mėnesius sulaukė 2 mln. vartotojų.
Būtent vartotojų aktyvumas jaudina „Facebook“. Vieno iš „Business Insider“ šaltinių teigimu, „Path“ vartotojai tris kartus aktyvesni reiškiasi ir ilgiau užsibūna programėlėje nei „Facebook“.