Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Šiandien „Volvo Cars“ pristatė vieną ambicingiausių automobilių pramonės planų, kuriuo nuo 2018 iki 2025 m. bus 40 proc. sumažinta automobilio viso ciklo (gamyba ir eksploatacija) anglies dvideginio tarša. Tai yra pirmasis realus žingsnis „Volvo Cars“ siekiuose iki 2040 metų tapti klimatui įtakos nedarančia kompanija.
Šis planas apima realius veiksmus, sutampančius su globaliu 2015 m. Paryžiaus klimato kaitos susitarimu, kuriuo siekiama, kad pasaulio klimato atšilimas neviršytų 1,5°C, palyginti su ikipramoniniu laikotarpiu.
„Volvo Cars“ 2040 planas apima ne tik išmetamųjų dujų emisijos mažinimą diegiant elektrines pavaras – dar vieną sritį, kurioje kompanija pirmauja – bet ir anglies dvideginio emisijų mažinimą visose gamybos vietose, tiekiant medžiagas, taip pat naudojant perdirbimą ir antrinį medžiagų panaudojimą.
Artimiausiame 2040 plano etape „Volvo Cars“ imsis ambicingų ir neatidėliotinų priemonių, siekiant automobilio viso ciklo CO2 emisiją nuo 2018 iki 2025 metų sumažinti 40 proc. Tuo pačiu planuojama, kad šio etapo pabaigoje gamybos vietos visiškai neturės įtakos aplinkai.
„Mes keičiame savo kompaniją imdamiesi konkrečių veiksmų, o ne simbolinių pažadų, – sako Håkanas Samuelssonas, įmonės generalinis direktorius. – Todėl „Volvo Cars“ imsis sprendimų srityse, kurias gali įtakoti, tokiose kaip gamyba ir automobilių emisija. Ir mes šių tikslų sieksime visur, kur tik turime įtakos – nuo tiekėjų iki energetikos sektoriaus, kviesdami prisijungti prie mūsų siekiant klimato neįtakojančios ateities.“
Siekiant itin didelio 40 procentų vieno automobilio CO2 taršos sumažinimo iki 2025 metų, kompanija yra numačiusi daug priemonių skirtingose veiklos srityse. Jau anksčiau buvo skelbta, kad viena pagrindinių krypčių yra tikslas, kad iki 2025 metų 50 procentų visų parduodamų automobilių sudarytų elektromobiliai, taip nuo 2018 iki 2025 metų 50 procentų sumažinant automobilių anglies dvideginio emisijas.
Kitas artimiausias etapas yra iki 2025 metų 25 proc. sumažinti CO2 emisijas, susijusias su tiekimu visame pasaulyje, naujų „Volvo“ automobilių gamyboje naudoti 25 proc. perdirbto plastiko ir 25 proc. sumažinti anglies dvideginio emisiją, susijusią su kompanijos veikla, įskaitant gamybą ir logistiką.
„Volvo Cars“ tapo pirmuoju tradiciniu automobilių gamintoju, įsipareigojusiu elektrifikuoti visus savo modelius ir etapais stabdyti automobilių su tik vidaus degimo varikliais gamybą. Jau nuo šių metų visi nauji „Volvo“ modeliai turės elektros pavarą, o šiandien kompanija pristato savo pirmąjį elektromobilį „Volvo XC40 Recharge“. Pradedant šiuo modeliu, „Volvo Cars“ skelbs apie kiekvieno naujo modelio viso ciklo vidutinę anglies dvideginio taršą.
„XC40 Recharge“ yra pirmasis „Volvo Cars“ naujos „Recharge“ gamos automobilis. „Recharge“ vardą turės visi automobiliai, varomi tik elektra arba turintys iš tinklo įkraunamą hibridinę pavarą. „Recharge“ gama bus siekiama dar labiau padidinti automobilių su elektros pavara pardavimus, taip pat skatinti iš tinklo įkraunamų hibridinių modelių vairuotojus kuo dažniau naudoti elektrinį „Pure“ režimą.
Šiandien „Volvo Cars“ pristatė vieną ambicingiausių automobilių pramonės planų, kuriuo nuo 2018 iki 2025 m. bus 40 proc. sumažinta automobilio viso ciklo (gamyba ir eksploatacija) anglies dvideginio tarša. Tai yra pirmasis realus žingsnis „Volvo Cars“ siekiuose iki 2040 metų tapti klimatui įtakos nedarančia kompanija.
Šis planas apima realius veiksmus, sutampančius su globaliu 2015 m. Paryžiaus klimato kaitos susitarimu, kuriuo siekiama, kad pasaulio klimato atšilimas neviršytų 1,5°C, palyginti su ikipramoniniu laikotarpiu.
„Volvo Cars“ 2040 planas apima ne tik išmetamųjų dujų emisijos mažinimą diegiant elektrines pavaras – dar vieną sritį, kurioje kompanija pirmauja – bet ir anglies dvideginio emisijų mažinimą visose gamybos vietose, tiekiant medžiagas, taip pat naudojant perdirbimą ir antrinį medžiagų panaudojimą.
Artimiausiame 2040 plano etape „Volvo Cars“ imsis ambicingų ir neatidėliotinų priemonių, siekiant automobilio viso ciklo CO2 emisiją nuo 2018 iki 2025 metų sumažinti 40 proc. Tuo pačiu planuojama, kad šio etapo pabaigoje gamybos vietos visiškai neturės įtakos aplinkai.
„Mes keičiame savo kompaniją imdamiesi konkrečių veiksmų, o ne simbolinių pažadų, – sako Håkanas Samuelssonas, įmonės generalinis direktorius. – Todėl „Volvo Cars“ imsis sprendimų srityse, kurias gali įtakoti, tokiose kaip gamyba ir automobilių emisija. Ir mes šių tikslų sieksime visur, kur tik turime įtakos – nuo tiekėjų iki energetikos sektoriaus, kviesdami prisijungti prie mūsų siekiant klimato neįtakojančios ateities.“
Siekiant itin didelio 40 procentų vieno automobilio CO2 taršos sumažinimo iki 2025 metų, kompanija yra numačiusi daug priemonių skirtingose veiklos srityse. Jau anksčiau buvo skelbta, kad viena pagrindinių krypčių yra tikslas, kad iki 2025 metų 50 procentų visų parduodamų automobilių sudarytų elektromobiliai, taip nuo 2018 iki 2025 metų 50 procentų sumažinant automobilių anglies dvideginio emisijas.
Kitas artimiausias etapas yra iki 2025 metų 25 proc. sumažinti CO2 emisijas, susijusias su tiekimu visame pasaulyje, naujų „Volvo“ automobilių gamyboje naudoti 25 proc. perdirbto plastiko ir 25 proc. sumažinti anglies dvideginio emisiją, susijusią su kompanijos veikla, įskaitant gamybą ir logistiką.
„Volvo Cars“ tapo pirmuoju tradiciniu automobilių gamintoju, įsipareigojusiu elektrifikuoti visus savo modelius ir etapais stabdyti automobilių su tik vidaus degimo varikliais gamybą. Jau nuo šių metų visi nauji „Volvo“ modeliai turės elektros pavarą, o šiandien kompanija pristato savo pirmąjį elektromobilį „Volvo XC40 Recharge“. Pradedant šiuo modeliu, „Volvo Cars“ skelbs apie kiekvieno naujo modelio viso ciklo vidutinę anglies dvideginio taršą.
„XC40 Recharge“ yra pirmasis „Volvo Cars“ naujos „Recharge“ gamos automobilis. „Recharge“ vardą turės visi automobiliai, varomi tik elektra arba turintys iš tinklo įkraunamą hibridinę pavarą. „Recharge“ gama bus siekiama dar labiau padidinti automobilių su elektros pavara pardavimus, taip pat skatinti iš tinklo įkraunamų hibridinių modelių vairuotojus kuo dažniau naudoti elektrinį „Pure“ režimą.