„Tele2“, ieškodama naujų reklamos formų, vienai dienai „išsinuomojo“ radijo stotį „ZipFm“ - stoties pavadinimas ir tinklalapis buvo pakeisti į „PildykFM“.
Rinkodaros ekspertai kelia nykščius į viršų - tokia netradicinė reklama, nors brangi, bet efektyvesnė nei įprasti reklamos klipai, penktadienį informuoja „Verslo žinios“.
„Tele2“ rinkodaros direktorius Mindaugas Savickas sako, kad toks žingsnis, kai vieną dieną stoties užsklandos ir šaukiniai buvo pakeisti į „PildykFM“, klausytojams natūraliai sukelia susidomėjimą, tad „Tele2“ gali pritraukti naujų vartotojų ir sustiprinti papildymo paslaugos įvaizdį.
Pasak jo, radijo stoties nuoma buvo vienas iš didelės „Te-Ie2“ reklamos kampanijos elementų.
Sprendimas, anot jo, pasiteisino su kaupu.
Beje, „PildykFm“ domenas ir toliau veda į radijo stoties tinklalapį, kurio dizainas taip pat buvo pakeistas.
„Ateityje panašių renginių, nors jie kainuoja brangiau nei tradicinė reklama, tikrai neatsisakysime“, - planuoja „Tele2“ atstovas.
Kiek kainavo ši reklamos kampanija, pašnekovas nutyli. Tačiau priduria, kad tiek pat kainuotų vieną savaitę trunkanti „Pildyk“ prekių ženklo reklamos kampanija viename televizijos kanale.