Galinius bolido ratus suka 2,3 litro, keturių cilindrų benzininis variklis, kuris savo gyvenimą pradėjo „Ford“ gamykloje. Taip, tai tas pats „EcoBoost“ motoras, kurį „Ford“ naudoja „Mustang“ ir kituose modeliuose. Vis dėlto, varikliui atvykus į „Radical“ dirbtuves, jam buvo atliktos kelios reikšmingos modifikacijos. Variklis gavo kaltinius stūmoklius, gerokai našesnę „Garett“ turbiną. Po šių modifikacijų keturių cilindrų agregatas išspaudžia 425 arklio galias (į ratus) ir 515 Nm sukimo momentą.
Automobilio galia bus perduodama į galinius ratus per „Hewland“ sekvencinę pavarų dėžę ir riboto praslydimo diferencialą. Iškart vertėtų paminėti, jog jame nėra nei stabilumo kontrolės, nei „ABS“ sistemos, tad jeigu padarysite klaidą, galėsite kaltinti tik save.
Automobilio pagrindą sudaro itin lengva konstrukcija, atitinkanti tarptautinės automobilių sporto federacijos reglamentą. Apskritai, bendrovės atstovai teigia, jog „Radical SR10“ buvo kuriamas galvojant apie patvarumą ir ištvermingumą ilgalaikėje perspektyvoje. Pavyzdžiui, variklio gyvenimo trukmė siekia maždaug 80 lenktynių valandų arba maždaug 10 tūkst. kilometrų. Atsižvelgiant į tai, jog tai lenktynėms paruoštas bolidas – šis parametras atrodo solidžiai.
„Radical“ labiausiai didžiuojasi, jog naujasis modelis gali lenktynininkams pasiūlyti vieno mygtuko paspaudimu keisti vairo stiprintuvo veikimo parametrus. Tą patį galima padaryti ir su transmisija ir pakaba, kurių darbo parametrus galima koreguoti pagal savo pomėgius ir poreikius.
Naująjį bolidą „Radical“ bendrovės atstovai siūlo užsisakyti jau dabar. Automobilio kaina prasideda nuo maždaug 115 tūkst. eurų, tačiau gali greitai išaugti pasirinkimus papildomą įrangą. Nepaisant to, pirmieji automobiliai privačias komandas turėtų pasiekti spalio mėnesį.