• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

1000 ar daugiau arklio galių šiais laikais niekuo nenustebina. Net ir tokių automobilių kaip „Lamborghini Gallardo“ ar „Nissan GT-R“ jėgainės pajėgos atlaikyti žymiai didesnį arklio galių skaičių negu nurodo gamintojas. Reikia tik tinkamai atsukti kranelį. 
Tačiau kaip manote, kuris variklis lengviau pasiduoda modifikacijoms? 3.8 litro, 6 cilindrų ar 8.4 litro, 10 cilindrų? Taip, Jūs esate visiškai teisūs - žinoma, kad V10.

1000 ar daugiau arklio galių šiais laikais niekuo nenustebina. Net ir tokių automobilių kaip „Lamborghini Gallardo“ ar „Nissan GT-R“ jėgainės pajėgos atlaikyti žymiai didesnį arklio galių skaičių negu nurodo gamintojas. Reikia tik tinkamai atsukti kranelį. 
Tačiau kaip manote, kuris variklis lengviau pasiduoda modifikacijoms? 3.8 litro, 6 cilindrų ar 8.4 litro, 10 cilindrų? Taip, Jūs esate visiškai teisūs - žinoma, kad V10.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

rci-viper-tt-1


Didžiulį resursą turintis motoras standartinėje formoje išspaudžia 640 arklio galių ir 813 Nm sukimo momentą, tad tik galite įsivaizduoti kaip šio variklio pajėgumas išauga pridėjus porą turbinų, pakeitus variklio valdymo programą ir prijaukinus variklį prie bioetanolio. Šių kuklių modifikacijų rezultatas - 1000 arklio galių į ratus, o jeigu į degalų baką įpiltume bioetanolį - variklio pajėgumas išaugtų iki net 1500 arklio galių į ratus.
Šiuos pakeitimus atlikę „Racing Solutions“ teigia, jog investavus žymiai daugiau laiko ir pakeitus žymiai daugiau detalių, 10 cilindrų motoras be didelio vargo išspaustų 2000 ar net 2500 arklio galių.

REKLAMA

rci-viper-tt-4


Teoriškai, 1500 arklio galių jėgainę turintis „Dodge Viper“ iki 100 km/val. įsibėgėtų per maždaug 2.5 sekundės, tačiau už vairo pasodinti reikėtų tikrą profesionalą, nes milžiniškas sukimo momentas padangas turėtų draskyti įjungus net ir 4 pavarą.
Galbūt atsirastų norinčių „Dodge Viper“ paversti drago bolidu?

rci-viper-tt-2

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų