Projektas nėra eilinis, nes retas auksarankis jo imtųsi. Reikia ne tik išardyti mylimą ir gerbiamą Nissan R32 GT-R, bet ir ant jo platformos uždėti visiškai kitą kėbulą.
Tad, kaip gi viskas prasidėjo? Adree, vienas iš šio projekto autorių teigia, jog viskas prasidėjo dar 2005 metais. Norėdamas padaryti staigmeną savo tėčiui, jis nusprendė antram gyvenimui prikelti ilgametį šeimos draugą - Datsun 240Z.
Restauravus automobilį, Adree norėjo vietoj seno motoro sumontuoti SR20DET, tačiau viskas greitai apsivertė aukštyn kojom, kai jo tėtis į kiemą atvežė per pusę supjaustytą R32 GT-R. Tada ir gimė grandiozinė mintis sujungti du nuostabius automobilius į vieną. Vis dėlto, tokia proga pasitaiko ne kiekvieną dieną, nes Pietryčių Azijoje japoniškas R32 yra labai, labai retas egzempliorius.
Tačiau turbūt visi žinome, kad ne visoms svajonėms lemta išsipildyti. Taip įvyko ir šį kartą. Dėl finansinių problemų, projekto įgyvendinimą teko atidėti dvejiems metams. Vis dėlto, reikėjo ne tik išrinkti R32, bet ir iš naujo suvirinti rėmą ir pritaikyti priekinę važiuoklę Datsun 240Z kėbului.
Beveik visi komponentai buvo perkelti ir pritaikyti. Oro kondicionavimo sistema, ABS, keturių varomųjų ratų sistema, priekinis ir galinis diferencialas ir kitos detalės.
Projektas buvo pagaliau užbaigtas tik 2012 metais! Adree teigia, jog šiuo metu RB26 variklis yra visiškai standartinis. Galima sakyti, jog variklio patobulinimams nebeliko pinigų, nes viską suvalgė mašinos restauracija ir dviejų automobilių sujungimas.
Adree teigia, jog atsiradus galimybei, automobilis bus tobulinamas toliau, tačiau viskas savo laiku. Pamažu, pamažu, pamažu...
O dabar laikas nuotraukoms.