Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Prasidėjęs šių metų Lietuvos ralio čempionato sezonas R. Šeinauskui nebuvo lengvas, tačiau didelėmis pastangomis buvo užtikrinta 3 vieta L9 klasėje “Halls Winter Rally 2015”. Dėl šios pozicijos teko nemažai pakovoti, kadangi lenktynininko BMW motoras - toli gražu ne stipriausias L9 klasėje.
R. Šeinausko sportinio BMW širdis - 1996 metų gamybos, BMW 523i“ automobilio motoras, kurį jis pavertė „sportiniu” tiesiog nuvalydamas dulkes ir įdėdamas į BMW, su kuriuo važiuoja ralyje:
„Tuo metu, kai ruošiant automobilį varžyboms jau reikėjo dėti motorą, turėjome du pasirinkimus. Abu - 2,3 l motorai. Niekas nežinojo jų istorijos, rinkomės pagal grožį (juokiasi). Tai - ne pats geriausias pasirinkimas, tačiau ir su tokiu motoru pavyko smarkiai konkuruoti su 2wd (dviem ratais varančių automobilių - red. past. ) lenktynininkais.“
Šių metų sezonui optimistiškai nusiteikęs Renaldas Šeinauskas sieks pagerinti praėjusių metų rezultatus ir įgyvendinti vieną iš savo svajonių - sudalyvauti 1000 kilometrų lenktynėse.
Prasidėjęs šių metų Lietuvos ralio čempionato sezonas R. Šeinauskui nebuvo lengvas, tačiau didelėmis pastangomis buvo užtikrinta 3 vieta L9 klasėje “Halls Winter Rally 2015”. Dėl šios pozicijos teko nemažai pakovoti, kadangi lenktynininko BMW motoras - toli gražu ne stipriausias L9 klasėje.
R. Šeinausko sportinio BMW širdis - 1996 metų gamybos, BMW 523i“ automobilio motoras, kurį jis pavertė „sportiniu” tiesiog nuvalydamas dulkes ir įdėdamas į BMW, su kuriuo važiuoja ralyje:
„Tuo metu, kai ruošiant automobilį varžyboms jau reikėjo dėti motorą, turėjome du pasirinkimus. Abu - 2,3 l motorai. Niekas nežinojo jų istorijos, rinkomės pagal grožį (juokiasi). Tai - ne pats geriausias pasirinkimas, tačiau ir su tokiu motoru pavyko smarkiai konkuruoti su 2wd (dviem ratais varančių automobilių - red. past. ) lenktynininkais.“
Šių metų sezonui optimistiškai nusiteikęs Renaldas Šeinauskas sieks pagerinti praėjusių metų rezultatus ir įgyvendinti vieną iš savo svajonių - sudalyvauti 1000 kilometrų lenktynėse.