Visgi sportinis azartas Renaldo ir Rūtos neapleido ir jie nutarė pasidairyti po šių metų „Halls Winter Rally“ greičio ruožus, o savo įspūdžiais pasidalinti ir su skaitytojais.
„Su aukštakulniais čia tikrai ne vieta“, – po greičio ruožų apžiūros pasakojo Rūta. Ji prisiminė ir visiem gerai žinomą lietuvių patarlę, kad nėra blogo oro, yra tik bloga apranga. „Ši patarlė ralio sirgaliams turi tapti šio savaitgalio šūkiu, nes prasidėjęs atlydys, viską pavertė balomis. Įsimaukite į geriausius aulinius, pasiimkite lietpalčius, šiltos arbatos, tonas geros nuotaikos ir tuomet važiuokite į ralį“, – savo įspūdžiais po pasižvalgymų po šių metų trasas sakė R. Krikščiūnaitė.
R. Šeinauskas atkreipė dėmesį, kad ralio žiūrovai, kurie važiuos stebėti ralio būtų atsargūs, nes dauguma miško keliukų padengti ledu ir yra itin slidūs, o kai kurie gali virsti tikra klampyne, kai jais pravažiuos ne vienas tūkstantis ralio sirgalių. „Manau, kad visi susirenkantys stebėti ralio yra itin draugiški ir nepaliks kolegos vairuotojo bėdoje – jeigu prireiks stumtels arba truktels iš gilesnės balos, o tie kurie nenori rizikuoti, turėtų pagalvoti, kur paliks savo keturračius draugus ir kaip pasieks žiūrovų zonas“, – patarimus dalino ralio pilotas.
Renaldo ir Rūtos ekipažas dažnai sulaukia klausimų, kokias vietas rinktis stebėti ralį. Pasižvalgę po ralio apylinkes sportininkai pateikė kelis pasiūlymus, kur turėtų būti gražių vaizdų šeštadienio dieniniuose greičio ruožuose (žiūrėti prisegtus žemėlapius). Na, o vykstantiems stebėti ralio penktadienį, sportininkai turi vieną patarimą – reikia važiuoti ten, kur bus sukurta laužų. „Bus ne tik kur pasišildyti, tačiau nuo laužų sklindanti šviesa leis ilgiau matyti pralekiančius sportinius automobilius“.
Sportininkų laukia ne ką mažesnis iššūkis nei iki ralio trasų klampojančių žiūrovų. „Kadangi pašalas iš žvyro jau beveik pasitraukė, kelio danga pasidarė labai palaida, o tai reiškia, kad padangos su danga sukibs itin prastai ir automobiliai tiesiog plaukios trasoje. Kolegoms patarčiau papildomai apsaugoti oro filtrą ir pasiruošti rūkams, kurių gali netrūkti“, – pasakojo R. Šeinauskas.
Pasak lenktynininko sunku bus važiuoti ir pirmiems ekipažams ir tiems, kurie važiuos paskutiniai. „Pirmiesiems reikės susidoroti su kone visišku sukibimo nebuvimu, o tiems, kurie važiuos antrame dešimtuke teks laikytis provėžose. Nei vieniems, nei kitiems tai nepadės pasiekti gero rezultato“, – mintimis dalinosi lenktynininkas. Jo manymu itin sudėtingi sudubliuoti greičio ruožai, kuomet sportininkams tą pačią kelio atkarpą teks įveikti antrą kartą. „Šis ralis gali pateikti labai daug staigmenų. Tie kurie bus greičiausi ralio pradžioje nebūtinai tokie bus abi dienas. Manau, kad šį savaitgalį ralio trasose bus itin karšta“, – pasakojo lenktynininkas.