„Vėlyvi prabangūs pusryčiai – štai kas man asocijuojasi su atostogomis ir pačia „Cruise” sąvoka – šampanas, kvapnus espresso ir mažučiai migdoliniai „macaroons” sausainėliai – šypsosi R. Piekautaitė.
Pasak dizainerės, ši tarpsezoninė kolekcija bus dedikuota vasarai, kelionėms, prabangai ir moteriškumui – skiriamiesiems „cruise” kolekcijų bruožams. Pastelinės spalvos, prabangūs lengvi audiniai – nuo „piekautaitiško” stiliaus dizainerė sakosi nenutolsianti. Šie modeliai tiks ir lėtam pasivaikščiojimui Monako alėjose, ir iškilmingai vakarienei Viduržemio jūsros jachtoje.
Pusryčių metu buvo pristatyti ir pirmieji kolekcijų modeliai – dvi ilgos, lengvai krentančios suknelės. O renginio metu modeliai bus puošiami unikaliais Giovani Ferraris prekės ženklo juvelyriniais dirbiniais, kurių to paties vardo autorius ir pats specialiai atvyks į kolekcijos pristatymą.
Rasa Kairienė, „Make Up For Ever” visažistė, trumpai papasakojo apie būsimą vasaros makiažo kryptį: „Kursime sinergiją tarp būsimo sezono tendencijų ir „cruise” kolekcijos koncepcijos. Kolekcijos pristatyme šviesią porcelianinę odą derinsime su šiltų rudų atspalvių šešėliais, švelniu dūminių akių efektu ir ryškiomis, beveik elektrinėmis lūpomis – oranžine, koralų, intensyvia persiko spalva”.
„Natūraliai gimė sprendimas kolekciją pristatyti viešbutyje „Kempinski Hotel Cathedral Square”. Mano manymu prabangiausias šiuo metu Lietuvoje esantis viešbutis, priimantis svarbiausias tarptautines delegacijas ir žymiausius svečius man – elegancijos ir „cruise“ kelionių sinonimas. Čia fotografuosime ir kolekcijos katalogo nuotraukas. Viešbučio interjeras puikiai atspindi visą kolekcijos nuotaiką – jis yra ideali „cruise“ kelionių destinacija.”
Savo partnerius renginiui R. Piekautaitė taip pat sako išsirinkusi tikslingai: „Visi pristatymo partneriai – natūrali kolekcijos idėjos tąsa, prabangūs kokybiško gyvenimo atributai, simbolizuojantys atostogas, laisvalaikį. Neįsivaizduoju tingaus atostogų ryto ritualo be puikaus šampano taurės ir kvapnaus espresso – taip šalia mūsų atsirado „Veuve Clicquot“ ir „Lavazza”. Pastarasis vardas - ilgametis espresso kultūros skleidėjas visame pasaulyje bei unikalių reklaminių kampanijų kūrėjas, išlaikanti glaudų ryšį su supermodeliais, dizaineriais. O už šampano vardo stovi ypatinga moteris, kurios istorija mane sužavėjo - Madame Clicquot išrado būdą šampaną gaminti masiniu būdu ir tuomet jis tapo globalus bei prieinamas ne tik saujelei išrinktųjų.”