Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Dujos ir laivas? Visos naujienos? Nenusibodo? O gal įdomiau, kad grįžome į plėšikiškų baronų laikus?

Rockefellerio kompanija Stadard Oil pasirinkdavo nevežti naftą tais geležinkeliais, kurie neduodavo Stadard Oil kompanijai didelių nuolaidų. Suprantant, kad tokia monopsoninė jėga (spaudžianti ne vartotojus, bet tiekėjus) yra bloga ekonomikai, Standard Oil kompanija buvo suskaldyta.

Amazon kompanija lygiai taip pat monopsoniškai nesudaro normalių sąlygų pardavinėti knygas iš tų leidyklų (pavyzdžiui Hachette), kurios neduoda Amazon kompanijai didelių nuolaidų. Kas bus su Amazon kompanija?

Daugiau apie tai - guglinant žodžius: mokslas-studijos-ekonomika.
"„Laivo apsauga yra užtikrinta. Kol jis atplauks į Klaipėdą, juo rūpinasi norvegai – laivo savininkai. O kai atplauks, pasirūpinsime mes. Tikrai nėra ko baimintis“, – tvirtina R. Masiulis."
Labai nelogiska taip kalbeti, jei nera ko baimintis, tai nera reikalo ir rupintis saugumu. Deja yra ko baimintis, strateginis pavojingas objektas visuomet bus prieso demesio centre. Na gal ponas Masiulis isake Putinui nesiartinti prie terminalo? O gal Putinas asmeniskai uztikrino Masiuli, kad nesiartins prie terminalo, nes bijo Masiulio? Bet kokiu atveju objektas turi buti saugomas, tam reikalingos islaidos ir kokio jos dydzio.... jei vien vieno asmens Landsbergio apsauga kainuoja apie 1 milijona litu per metus. O saugojimo islaidos taip pat ieina i duju kaina.
REKLAMA
REKLAMA

Skaitomiausios naujienos




Į viršų