Šiuos modelius pirmadienio vakarą prekybos centre „Europa“ vykusioje atrankoje dizaineriui atsirinkti padėjo Renata Mikailionytė. Daugybę kartų tokias atrankas vykdžiusi garsi manekenė, festivalio „Mados infekcija“ prodiuserė sako, kad svarbiausia šįkart buvo modelių drąsa, charizma ir profesionalumas.
„Jei reikėtų išskirti vieną modelių savybę, sakyčiau, kad svarbiausia yra profesionalumas. Kartu su Robertu atsirinkome tokias merginas, kurios podiumu eina nepriekaištingai ir, kalbant modelių žargonu, „gerai dirba su aukštakulniais“. Roberto kolekcijai pristatyti reikiamų modelių skaičius ribotas, todėl iš į atranką atvykusių rinkomės drąsiausius, charizmatiškiausius“, – pasibaigus atrankai sakė R. Mikailionytė.
Rūpintis modeliais, jų darbu R. Mikailionytei dizaineris patikėjo tiek iki kolekcijos pristatymo, tiek ir jos metu. Demonstruoti savo drabužius R. Kalinkinas kvies ir kitus garsius, atrankoje nedalyvavusius modelius. Galutinis jų sąrašas bendradarbiaujant ir tariantis su R. Mikailionyte paaiškės artėjant renginiui. „Kolekcijai pristatyti man iš viso man reikia 40 modelių: 10 vaikinų ir 30 merginų“, – sako dizaineris.
Atrankos metu jo dėmesį pirmiausia atkreipė tie vaikinai ir merginos, kurie jautėsi drąsiai ir buvo tikri dėl to, kad gerai atrodo. „Tačiau noriu pabrėžti, kad ieškojau tokių žmonių, kurie nėra pervertinę savęs ir neapsimeta tuo, kuo nėra. Žinoma, atrankoje buvo svarbu modelių ūgis, tačiau kur kas svarbiau buvo tai, kaip drąsiai ir kietai eidami jie statė kojas, kaip merginoms sekėsi „draugauti“ su aukštakulniais. Buvo merginų, avėjusių batelius itin aukšta pakulne, buvo ir tokių, kurios klupinėjo, ir tokių, kurios atrankai pasirinko labai platų, todėl gerokai patogesnį kulną. Akivaizdu, kad su siauresniais aukštakulniais eiti būtų sunkiau, taigi ieškojom ne melagių“, – po atrankos šypsojosi R. Kalinkinas.
Jis džiaugiasi, kad modelių atranką galėjo surengti viešoje, visiems prieinamoje erdvėje. „Atranka buvo tarsi tikras mažas renginys – kol kas dar nedėvint mano sukurtų drabužių, tačiau su improvizuotu podiumu ir muzika. Turėjome ir tikrų žiūrovų – prekybos centro „Europa“ lankytojai su susidomėjimu stebėjo, kas vyksta. Tokia aplinka mums labai padėjo: matėme, kaip modeliai reaguoja į publiką, kaip jaučiasi, ar labai jaudinasi. Visa tai labai svarbu ir tikro renginio metu“, – sako R. Kalinkinas.
Spalio 10 dieną „Siemens“ arenoje dizaineris jau antrą kartą pristatys asmeninę mados kolekciją. Šiemet renginys apims visą arenos perimetrą ir bus daugiau kaip dvigubai didesnis už pirmąjį, vykusį pernai rudenį. Kaip įprasta didžiosiose mados savaitėse, dizaineris rudenį pristatys būsimo šiltojo sezono tendencijas – ready to wear ir haute couture kūrinius.
„Šiemet podiumu žingsniuojančių modelių bus mažiau, tačiau šou trukmė išliks panaši, o pati kolekcija bus lengviau „nuskaitoma“ ir suprantama, vientisesnė“, – sako R. Kalinkinas. Renginio svečius jis žada nustebinti ir išskirtine, netikėta scenografija. Ji apims ne tik podiumą, bet ir visą areną, tad pažintis su naujausia dizainerio kolekcija ir 2014-ųjų pavasario-vasaros dvelksmu prasidės jau nuo pat pirmojo žingsnio į arenos vidų.