„Klientai draudiko veiklą dažniausiai įvertina tada, kai įvyksta draudžiamasis įvykis. Žmogui svarbu, kad žalos įvertinimo ir atlyginimo procesas vyktų kuo sklandžiau ir greičiau. ISO 9001:2008 sertifikatas įpareigoja bendrovę griežtai laikytis kokybės reikalavimų ir nuolat tobulinti procesus“, - teigia „PZU Lietuva“ generalinis direktorius Marius Jundulas.
Visi žalų administravimo etapai „PZU Lietuva“ padaliniuose yra reglamentuoti, o žalų atlyginimas vyks pagal tiksliai reglamentuotas procedūras ir reikalavimus.
M. Jundulas pabrėžė, kad dėl žalos „PZU Lietuva“ klientai gali susisiekti su draudimo bendrove visą parą.
Be to, aukščiausi paslaugų reikalavimai keliami ne tik „PZU Lietuva“ paslaugoms, bet ir partneriams, su kuriais draudimo bendrovė bendradarbiauja – automobilių aptarnavimo ir remonto bendrovėms, statybos, pagalbos kelyje įmonėms.
Sertifikatas galios trejus metus, jo galiojimo laikotarpiu vyks reguliarūs priežiūros vizitai, per kuriuos bus vertinama, kaip laikomasi kokybės įsipareigojimų ir kokiais būdais siekiama dar gerinti žalų valdymo kokybę.