Kompanijos „Apple“ sukurti produktai pirmauja beveik visose elektronikos prekių kategorijose. Tačiau, kad būtų dar lengviau suvokti, kokiu mastu yra perkami kompanijos technikos įrenginiai, verta atkreipti dėmesį į CNBC atliktą tyrimą.
Tyrimo metu buvo analizuojama visos Amerikos rinka. Rezultatai rodo, jog net pusė, t.y. 50 procentų, Jungtinių Amerikos Valstijų namų ūkių turi bent vieną „Apple“ sukurtą įrenginį. Tai reiškia, jog net 55 mln. JAV namų yra bent vienas „iPhone“, „iPad“, „iPod“ ar kompiuteris „Mac“.
Tyrimas atskleidė, jog dažniausias „Apple“ įrenginių pirkėjas yra vidurinį išsilavinimą turintis studento ar jaunesnio amžiaus asmuo. 63 procentai visų kompanijos įrenginių pirkėjų priklauso 18-34 ar 35-49 metų amžiaus grupei. Tad peršasi nuomonė, jog „Apple“ vartotojai nėra vien tik vaikai.
Ne ką mažiau svarbus faktas yra tai, jog net 77 procentai „Apple“ vartotojų per metus uždirba 70 tūkst. ar daugiau JAV dolerių.