Erotika ir menas visuomet buvo greta, mada taip pat nėra išimtis. Tačiau dailininkai gali piešti ką užsigeidę, tuo tarpu mados prekiniai ženklai turi atitikti tam tikras socialines ir etines normas.
Calvin Klein – dar vienas prekinis ženklas, pažeidęs nustatytas normas: nauja šios kompanijos reklama uždrausta JAV, rašo portalas „Style.rbc“.
Tačiau dėsninga, jog panašios situacijos atneša daugiau naudos nei žalos. Didelis atgarsis visuomenėje greitai patraukia dėmesį tų, kuriems priimtinesnė ne konservatyvi, bet provokuojanti mada.
Naujoje Calvin Klein reklamoje pristatomas naujas moteriškų kvepalų aromatas „Secret Obsession“. Šis produktas turėtų pasirodyti prekyboje rugsėjo viduryje, tikimasi, jog tai bus viena karščiausių sezono naujienų.
„Secret Obsession“ reklaminiu veidu tapo Holivudo aktorė Eva Mendes. Video reklamoje ji gerokai apsinuoginusi, o filmuko siužetas gana provokuojantis. Už filmavimąsi reklamoje aktorei sumokėta 5 mln. dolerių
Calvin Klein atstovai teigia, jog jie nesutinka pašalinti reklamos iš ekranų ir ruošiasi kreiptis į teismą.
„Man Calvin Klein visada asocijavosi su seksualumu ir saviraiškos laisve, - sako Eva Mendes. – Tai man labai svarbu, kažkada jaunystėje nesijaučiau esanti šauni. Kai sulaukiau pasiūlymo nusifilmuoti Calvin Klein reklamoje, pagalvojau, jog tokiu būdu galėsiu parodyti merginoms, jog nėra nieko baisaus, jei nesi panaši į kitas“.
Calvin Klein nėra vienintelė mados industrijos kompanija, kurios reklamą buvo uždrausta rodyti. Anksčiau panašių nuobaudų dėl pedofilijos propagavimo buvo susilaukusi Armani bei homoseksuali Dolce&Gabbana reklama.