Kauno kolegijos Kėdainių Jonušo Radvilos fakulteto socialinės pedagogikos III kurso studentės, vadovaujamos dėstytojo Nerijaus Leikaus, nuo š. m. kovo 23 d. Kauno miesto Viktoro Kuprevičiaus vidurinėje mokykloje rengia bei vykdo projektą „Mus vienija draugystė“, kurio metu planuojama vykdyti veiklas, skatinančias šeštos klasės moksleivių draugiškumą, toleranciją vieni kitiems, vieningumą, taip pat bus siekiama mažinti bendravimo bei elgesio problemas.
Socialinės pedagogikos grupės narėms idėja rengti projektą apie draugiškumo skatinimą klasės bendruomenėje kilo, nes jų nuomone svarbu, jog kiekvienas vaikas būtų visavertis jos narys bei turėtų tvirtus socialinius įgūdžius, reikalingus pozityviai socializacijai. Ši mintis prieš vykdant projektą buvo aptarta su Kauno miesto Viktoro Kuprevičiaus vidurinės mokyklos direktoriaus pavaduotoja ugdymui Gerda Kemžiene ir šeštos klasės dalyvausiančios projekte auklėtoja, kurios noriai parėmė iniciatyvių studenčių komandą.
SOP9.2 studenčių komanda išsikėlė tikslą sudominti įvairiomis socialinius įgūdžius ugdančiomis veiklomis šeštos klasės moksleivius ne vien įprastomis teorinėmis pamokėlėmis, kurios dažnai vaikams tampa nuobodžia prievole, bet ir gana netradiciniais užsiėmimais, įtraukiančiais originaliai pateikta idėja.
Vienas tokių užsiėmimų vyko š. m. kovo 27 d., kurios metu buvo siekiama šeštos klasės moksleiviams perteikti tolerancijos, pakantumo kitiems, supratimo, kad kitas žmogus gali skirtis nuo mūsų, ir pripažinimo, kad jis turi teisę būti kitoks nei mes, svarbą. Šią užduotį įvykdyti padėjo charizmatiškasis iliuzionistas Nicholas Kin, kuris parodė, jog ir su netradicine išvaizda bei profesija galima sudominti kitus ir įsitraukti į aktyvią visuomeninę veiklą, tereikia nebijoti būti savimi ir išmokti priimti kitus tokius, kokie jie yra. Jaunasis magas noriai sutiko dalyvauti organizuojamoje veikloje, nes, pasak jo, malonu prisidėti kuriant pozityvesnę aplinką. Moksleiviai buvo skatinami atitrūkti nuo laiką ryjančios televizijos, kompiuterinių žaidimų ir glaudžiau bendrauti tarpusavyje bei vienas kitame atrasti mažus stebuklus, kurie aplink pasaulį darytų gražesnį. Tai nebūtinai triukai su kortomis, balionais ar virvelėmis, didžiausi stebuklai vyksta, kai žmonės tampa vieni kitiems artimesni, draugiškesni bei paslaugesni. Iliuzionistas taip pat pabrėžė kantrybės bei atkaklumo svarbą siekiant užsibrėžto tikslo bei atskleidė moksleiviams, jog šios srities atstovu siekė tapti jau nuo pat vaikystės ir kaip tai didelio darbo dėka pasiekė. Šeštos klasės moksleiviai liko sužavėti rodomais fokusais, patys stengėsi jų išmokti ir tarpusavyje dalinosi patirtais įspūdžiais. Studenčių komanda pastebėjo, kaip bendra veikla ir patyrimai suartina vaikus ir suteikia jiems teigiamų emocijų, taigi užsiėmimo tikslas buvo pasiektas.
Projekto „Mus vienija draugystė“ metu taip pat sėkmingai planuojama vykdyti ir kitas veiklas kaip „Spalvų diena“, „Mandagumo diena“, „Nemandagus elgesys viešoje vietoje“, orientacinės varžybos ir kitas, ugdančias moksleivių bendravimo vertybes.