• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Niūrų 1961 metų rytą, Frankfurto automobilių parodoje „BMW“ pristatė vieną įdomiausių ir svarbiausių kompanijos istorijoje modelių. Ne, tai buvo ne „BMW CS 3200“, o „BMW New Class“ pavadinta modelių gama, kuri atvertė naują lapą gamintojo istorijoje. 
1962 metais debiutavę modeliai pasiūlė modernų, dinamišką, puikiai valdomą automobilį už prieinamą kainą. Tuomet tokios kombinacijos nesiūlė ne vienas gamintojas, todėl nenuostabu, jog „BMW New Class“ šeimos nariai tapo tokie paklausūs ne tik Europoje, bet ir milžiniškoje Jungtinių Valstijų rinkoje.

Niūrų 1961 metų rytą, Frankfurto automobilių parodoje „BMW“ pristatė vieną įdomiausių ir svarbiausių kompanijos istorijoje modelių. Ne, tai buvo ne „BMW CS 3200“, o „BMW New Class“ pavadinta modelių gama, kuri atvertė naują lapą gamintojo istorijoje. 
1962 metais debiutavę modeliai pasiūlė modernų, dinamišką, puikiai valdomą automobilį už prieinamą kainą. Tuomet tokios kombinacijos nesiūlė ne vienas gamintojas, todėl nenuostabu, jog „BMW New Class“ šeimos nariai tapo tokie paklausūs ne tik Europoje, bet ir milžiniškoje Jungtinių Valstijų rinkoje.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

BMW 3200 CS (2)


„BMW New Class“ šeimą sudarė ne tik erdvūs ir praktiški sedanai, bet ir elegantiški dviejų durų kupė modeliai, kurie buvo sukurti glaudžiai bendradarbiaujant su „Karmann“. Tuo tarpu 1961 metų rudenį debiutavęs „BMW 3200 CS“ projektas neturėjo nieko bendro nei su „BMW“ nei su „Karmann“.

REKLAMA

BMW 3200 CS (3)


Šio gražaus automobilio atsiradimo istorija ypatinga. Jeigu ne tuometinis „BMW“ kompanijos marketingo vadovas, Helmutas Werneris Bonsch'as, vargu ar pasaulis būtų išvydęs šį elegantišką kupė, kuris iš pradžių turėjo dėvėti ne „BMW“, o „Lancia“ markės logotipą. 1960 metais Helmutui Werneriui Bonschui nuvykus į „Pininfarina“ būstinę Italijoje, jo žvilgsnį patraukė „Lancia Flaminia“ kupė kėbulai, kurie dar nebuvo paruošti serijinei gamybai. Pasikalbėjęs su „Pininfarina“ specialistais ir išanalizavęs „Lancia Flaminia“ kėbulą, jis suprato, jog garsios dizaino studijos sukurtas kėbulas be rimtų ir brangių modifikacijų gali būti uždėtas ant „BMW 3200L“ važiuoklės.
Iš Italijos į Vokietiją sugrįžęs specialistas, iškart surengė valdybos narių susirinkimą, kuriame jis papasakojo apie galimybę modelių gamoje turėti elegantišką, išvaizdų kupė, kurio kūrimo kaštai būtų minimalūs. Tuomet „BMW“ valdybos nariai nusprendė atmesti Helmuto pasiūlymą, tačiau vokiškų automobilių gamintojas neatmetė minties savo šeimą praturtinti nauju kupė.

REKLAMA
REKLAMA

BMW 3200 CS (4)


„BMW“ į pagalbą pasikvietė Fritzą Fiedlerį ir liepė jam nuvykti į „Bertone“ dizainą studiją, ir susitarti dėl naujo projekto. Italai privalėjo sukurti automobilio kėbulą, o likusius naujo modelio projektavimo ir tobulinimo darbus turėjo atlikti Fritzo Fiedlerio vadovaujama inžinierių komanda.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

BMW 3200 CS (5)


Nuo savo „BMW New Class“ brolių, kurie buvo pristatyti tuo pačiu metu, „BMW 3200 CS“ naudojo seną kompanijos platformą, seną 8 cilindrų benzininį variklį, pavarų dėžę ir kitus komponentus, kurių dėka, daugelis parodos dalyvių šį automobilį vadino senąja mokykla.
„BMW 3200 CS“ yra vienas rečiausių kompanijos modelių. Iš viso pasaulį išvydo maždaug 500 vienetų. Didžioji dalis egzempliorių stūkso automobilių kolekcionierių garažuose ir laukia dienos, kuomet galės pamatyti dienos šviesą. Tuo tarpu šis „BMW 3200 CS“ egzempliorius nebuvo taip stipriai mylimas kaip jo broliai.

Galbūt jūs būsite vienas iš tų, kuris užsimanys išgelbėti itališko kraujo turintį vokišką kupė?

GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų