Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Teoriškai, pavogti naują, modernų automobilį turėtų būti sudėtinga. Juk jis turi milžinišką kiekį įvairiausių sistemų, kurios gali užkirsti kelią vagystei, tačiau įvairios ataskaitos rodo, jog modernų automobilį gali pavogti ne pats stipriausias, bet mikliausius pirštus turintis programišius, kuris suradęs spragą programinėje įrangoje gali atrakinti ar net užvesti norimą automobilį.
Praėjusiais metais „Wired“ leidinio žurnalistai visam pasauliui pademonstravo kaip du programišiai sugebėjo įsilaužti į naujutėlį „Jeep Cherokee“. Tuomet į automobilį įsilaužę specialistai parodė, jog jie gali nuotoliniu būdu atrakinti, užrakinti automobilį, užvesti mašinos motorą, įjungti arba išjungti oro kondicionavimo sistemą ar net priversti automobilį patekti į avariją.
„Fiat-Chrysler“ koncernas atsižvelgęs į tuomet atliktą testą atšaukė net 1,4 mln. automobilių, kurie galėjo turėti programinės įrangos spragą. Tačiau atrodo, jog „Fiat-Chrysler“ koncerno noras ištaisyti programinės įrangos klaidą nepadidino šių automobilių atsparumo įsilaužimams.
Šiandien „Jeep“ automobiliai vėl pateko į visų akiratį po to, kai Hiustono policijos pareigūnai sulaikė du programišius, kurie per šešių mėnesių laikotarpį sugebėjo įsilaužti ir pavogti net 30 „Jeep“ ir „Dodge“ markės automobilių. Praėjusį penktadienį du vyrai pateko į policijos pareigūnų rankas pačiu netinkamiausiu metu, bandant pavogti dar vieną „Jeep“ gaminį.
Teoriškai, pavogti naują, modernų automobilį turėtų būti sudėtinga. Juk jis turi milžinišką kiekį įvairiausių sistemų, kurios gali užkirsti kelią vagystei, tačiau įvairios ataskaitos rodo, jog modernų automobilį gali pavogti ne pats stipriausias, bet mikliausius pirštus turintis programišius, kuris suradęs spragą programinėje įrangoje gali atrakinti ar net užvesti norimą automobilį.
Praėjusiais metais „Wired“ leidinio žurnalistai visam pasauliui pademonstravo kaip du programišiai sugebėjo įsilaužti į naujutėlį „Jeep Cherokee“. Tuomet į automobilį įsilaužę specialistai parodė, jog jie gali nuotoliniu būdu atrakinti, užrakinti automobilį, užvesti mašinos motorą, įjungti arba išjungti oro kondicionavimo sistemą ar net priversti automobilį patekti į avariją.
„Fiat-Chrysler“ koncernas atsižvelgęs į tuomet atliktą testą atšaukė net 1,4 mln. automobilių, kurie galėjo turėti programinės įrangos spragą. Tačiau atrodo, jog „Fiat-Chrysler“ koncerno noras ištaisyti programinės įrangos klaidą nepadidino šių automobilių atsparumo įsilaužimams.
Šiandien „Jeep“ automobiliai vėl pateko į visų akiratį po to, kai Hiustono policijos pareigūnai sulaikė du programišius, kurie per šešių mėnesių laikotarpį sugebėjo įsilaužti ir pavogti net 30 „Jeep“ ir „Dodge“ markės automobilių. Praėjusį penktadienį du vyrai pateko į policijos pareigūnų rankas pačiu netinkamiausiu metu, bandant pavogti dar vieną „Jeep“ gaminį.