„Qualcomm“ kompanijos teigimu, norėdami padidinti programėlių produktyvumą ir mobiliųjų įrenginių akumuliatorių autonominio darbo laiką, programinės įrangos kūrėjai turėtų savarankiškai optimizuoti savo produktus. Tokios nuostatos laikosi kompanijos „Qualcomm“ „Snapdragon“ skirtų žaidimų padalinio vadovas Deivas Dernilas (Dave Durnil).
Anot jo, šiuo metu dauguma programėlių yra optimizuotis dviejų branduolių procesorių architektūrai, tačiau dar yra būtinas energijos vartojimo optimizavimas.
Kompanijai „Qualcomm“, kaip ir kitiems mobiliųjų procesorių ARM pagrindu gamintojams, mobilieji žaidimai yra viena svarbiausių veiklos krypčių. D. Dernilo teigimu, būtina išmokti paskirstyti apkrovas centriniam ir grafikos procesoriams, tačiau dar svarbesne užduotimi tampa optimizavimas konkrečiam mobiliajam lustui. „Qualcomm“, savo ruožtu, šiandien bendradarbiauja su daugeliu mobiliųjų žaidimų gamintojų ir teikia jiems būtiną pagalbą.
Ir dar rimta problema, „Qualcomm“ nuomone, yra faktas, kad „Android Market“ vartotojai negauna informacijos, kokiems procesoriams optimizuota konkreti mobiliajam įrenginiui skirta programėlė.