Kadangi organizatoriai iš dalyvių sulaukė daug teigiamų atsiliepimų, žadama surengti ir daugiau tik realiems lenktynininkams skirtų etapų. Tuo tarpu artimiausia renginių serija – tai trys etapai, skirti trims praėjusiems Lietuvos ralio dešimtmečiams, su to meto virtualiais automobiliais. Šioje serijoje dalyvauti galės kiekvienas norintis – informaciją bei instrukcijas, kaip dalyvauti, organizatoriai paskelbs oficialiose e-LARČ komunikacinėse platformose.
Lietuvos automobilių ralio elektroninis čempionatas – e-LARČ yra oficialios virtualaus sporto pirmenybės, įtrauktos į Lietuvos automobilių sporto federacijos oficialių varžybų sąrašą. Tai yra pripažintas ir pirmasis pasaulyje nacionalinis ralio e-čempionatas pasaulyje, sparčiai augančioje simuliatorių nišoje.
Finišavo Lietuvos automobilių sporto federacijos
virtualaus ralio čempionato (e-LARČ) specialusis neįskaitinis etapas, skirtas realybėje lenktyniaujantiems ar lenktyniavusiems ralio vairuotojams ir šturmanams. Etapą laimėjo lietuvis Rokas Steponavičius, atkaklioje kovoje mažiau nei 8 sekundžių skirtumu įveikęs Emanuel Figueiredo iš Portugalijos. Trečias finišavo kitas lietuvis – Saulius Bučinskas. Dalyviams teko įveikti dešimt greičio ruožų. Nors jų bendras ilgis nesudarė 60 kilometrų, tai buvo ypatingai sudėtingi ruožai, atkurti iš realybės, o sąlygas sunkino tai, kad dalis jų buvo ant žvyro, o dalis – ant asfalto dangos. Konkurenciją skatino ir visiems vienoda – R5 klasės technika.
Virtualaus ralio pradžioje į nugalėtojus pretendavo ir Vladas Jurkevičius bei estas Robert Virves. Realybėje juos esame įpratę matyti vairuojant R2 klasės automobilius. Šįkart lenktynininkai buvo pasirinkę R5 kategorijos techniką – atitinkamai „Škoda Fabia“ bei „Hyundai i20“. Deja, tačiau atitinkamai ketvirtame ir aštuntame greičio ruožuose V. Jurkevičius su R. Virves patyrė avarijas ir prarado šansus į pergalę.
Puikiai pasirodė ralio veteranas – čekas Libor Tomeček, finišavęs ketvirtas. Jis ralio šturmanu buvo dar praėjusio amžiaus devintajame dešimtmetyje. Kaip tais laikais, taip ir šiame etape, čekas liko ištikimas savo nacionalinei „Škoda“ markei. Penketuką užbaigė ukrainietis Igor Nečiporuk su „VW Polo R5“, kuriam pretenduoti į trejetuką sutrukdė už nelegalų trasos kirtimą gauta bauda.
Finišavo Lietuvos automobilių sporto federacijos
virtualaus ralio čempionato (e-LARČ) specialusis neįskaitinis etapas, skirtas realybėje lenktyniaujantiems ar lenktyniavusiems ralio vairuotojams ir šturmanams. Etapą laimėjo lietuvis Rokas Steponavičius, atkaklioje kovoje mažiau nei 8 sekundžių skirtumu įveikęs Emanuel Figueiredo iš Portugalijos. Trečias finišavo kitas lietuvis – Saulius Bučinskas. Dalyviams teko įveikti dešimt greičio ruožų. Nors jų bendras ilgis nesudarė 60 kilometrų, tai buvo ypatingai sudėtingi ruožai, atkurti iš realybės, o sąlygas sunkino tai, kad dalis jų buvo ant žvyro, o dalis – ant asfalto dangos. Konkurenciją skatino ir visiems vienoda – R5 klasės technika.
Virtualaus ralio pradžioje į nugalėtojus pretendavo ir Vladas Jurkevičius bei estas Robert Virves. Realybėje juos esame įpratę matyti vairuojant R2 klasės automobilius. Šįkart lenktynininkai buvo pasirinkę R5 kategorijos techniką – atitinkamai „Škoda Fabia“ bei „Hyundai i20“. Deja, tačiau atitinkamai ketvirtame ir aštuntame greičio ruožuose V. Jurkevičius su R. Virves patyrė avarijas ir prarado šansus į pergalę.
Puikiai pasirodė ralio veteranas – čekas Libor Tomeček, finišavęs ketvirtas. Jis ralio šturmanu buvo dar praėjusio amžiaus devintajame dešimtmetyje. Kaip tais laikais, taip ir šiame etape, čekas liko ištikimas savo nacionalinei „Škoda“ markei. Penketuką užbaigė ukrainietis Igor Nečiporuk su „VW Polo R5“, kuriam pretenduoti į trejetuką sutrukdė už nelegalų trasos kirtimą gauta bauda.