Reklamoje, kuri buvo paviešinta Youtube.com svetainėje, jauna žmona vaikštinėja po daugiabučio namo kiemą ir dainuoja, kad „jaučiasi kaip būdama nekalta“. Tas sugundo į darbą skubantį vyrą. „O taip, tai yra tiesa“, - dainuoja vyras ir, stvėręs savo žmoną į glėbį, ima šokti. Sutuoktiniai, apimti šokio aistros, atsiduria savo miegamajame. Vyras pamiršta apie tai, kad reikia į darbą ir atsiduoda naujojo kremo išbandymo malonumams.
Balsas, esantis už kadro, praneša, kad kiekvienas gali pajausti tai, ką jaučia moteris būdama nekalta naudojant vaginą sutraukiantį kremą.
Reklamos pabaigoje parodoma senyvo amžiaus pora. Senolė savo interneto naršyklėje įveda adresą 18Again.com, o jos vyras, kurio veidą puošia plati šypsena, stovi moteriai už nugaros. Mes galime tiesiog numanyti, kad sutuoktiniai turi vienintelį norą – vėl pasijausti lyg per pirmą sueities kartą.
Produktas buvo sukurtas vienos vaistų gamyba užsiimančios Indijos kompanijos. „„18 Again" turi galių nutraukti grandines ir iš naujo apibrėžti moterų reikšmę“, - pasakojo kompanijos direktorius.
„Tai produktas, skirtas spręsti problemoms, apie kurias nėra garsiai kalbama. Tai sukelia dar didesnius iššūkius kompanijai ir mes norime juos įveikti. Kadangi produktas yra skirtas pirmiausia namų šeimininkėms, auginančioms vaikus, mes norėjome sukurti reklamą, kuri būtų patraukti joms.“