„Vilniuje trūksta verslo klasės viešbučių. Apgyvendinimo paslaugų poreikis dar labiau išaugs, kai po kelerių metų vietoj Koncertų ir sporto rūmų atsidarys modernus Kongresų ir konferencijų centras. Viešbutis patenkins ne tik verslo klientų, tačiau ir atvykstančių turistų poreikius, taip pat sukurs sinergiją su šalia plėtojamu verslo centru „Business Stadium West“, kuris atsidarys trečiąjį šių metų ketvirtį“, - sako Arvydas Avulis, UAB „Hanner“ valdybos pirmininkas.
Įmonės vadovas teigia, jog įrengiant viešbutį daug dėmesio skirta pritraukti Lietuvos rangovus, kad investicijos būtų įsisavintos vietos bendrovių.
„Marriott“ kelia aukštus kokybės standartus apdailos medžiagoms, baldams, interjero akcentams. Dėjome daug pastangų, kad įrengiant viešbutį, investicijos būtų įsisavinamos vietos bendrovių, todėl viešbutyje daug Lietuvos įmonių gaminių“, - sako A. Avulis.
Vienas moderniausių pastatų visame visame tinkle
Architektas Gintautas Natkevičius, kartu su komanda projektavęs viešbučio pastatą, sako, jog statinio architektūra yra išskirtinė visame „Courtyard by Marriott“ ženklo kontekste.
„Architektūriniu požiūriu Vilniaus viešbučio pastatas yra vienas šiuolaikiškiausių visame tinkle. Jis žymi šio modernėjančio prekės ženklo, paliekančio senąją amerikietišką tradiciją ir atsiveriančio šiandieninėms architektūrinėms tendencijoms, estetinį pokytį“, - sako G. Natkevičius.
Projekto architektai juokauja, kad „papildomų balų“, dalyvaudami šio projekto konkurse, gavo įrodę, kad toks pastato pasvirimas yra įgyvendinamas.
Visų tinklo viešbučių kontekste išsiskirs ir Vilniaus viešbučio interjeras.
„Visame pasaulyje rasite vos vieną kitą šio ženklo viešbutį, kurio interjere vietoje tamsaus riešutmedžio būtų naudojamas šviesus medis. Šis interjeras, kurtas tarptautinės interjero dizainerių studijos „Scott Brownrigg“, pritaikytas būtent Lietuvai.
Dominuojančių pastelinių jūros, gamtos, nugairintos pilkšvos medienos ir smėlio spalvų interjeras kaip švelnus pamušalas paminkština griežtoką ir vidui kontrastingą pastato architektūrą. Besižvalgantys po viešbutį pastebės ir subtiliai užmaskuotos lietuviškos simbolikos – kambarių paveiksluose galima atpažinti stilizuotą šiaudinių sodų grafiką, kilimuose įžvelgti tautinių ornamentų motyvų“, - pasakoja G. Natkevičius.
Pirmieji svečiai jau registruojasi
Sigita Rudzevičienė, viešbučio generalinė direktorė sako, jog jis išsiskirs ne tik architektūra ar interjeru, bet ir investicijomis į inovacijas.
„Courtyard by Marriott“ viešbučių siekis yra sukurti modernias, tačiau ne komplikuotas erdves savo svečiams dirbti, bendradarbiauti ir ilsėtis. Vilniaus viešbutis vienas pirmųjų pasauliniame tinkle turės mobilaus rakto sistemą. Tai reiškia, kad svečiai savo kambarius galės atrakinti tiesiog telefonu. Taip pat, viešbučio bendruomeninėse erdvėse bus sukurtos specialios darbo vietos su integruotais ekranais, skirtos interaktyviam darbui, susitikimams“, - pasakoja viešbučio vadovė.
Pasak jos, be inovacijų, tinklas į rinką atneš ir pasaulinį svetingumo standartą.
„Marriott“ yra globalus, šiuo metu didžiausias pasaulyje viešbučių tinklas, tačiau jis yra šeimos verslas. Tinklo įkūrėjo sūnus Bilas Mariotas vis dar važinėja po pasaulį kasmet aplankydamas iki 300 savo valdomų viešbučių ir siekdamas, kad visi svečiai, nepaisant kurioje pasaulio dalyje rinktųsi jo viešbutį, pajustų tą patį rūpestį savo poreikiais“, - sako vadovė. Planuojama, jog viešbutis pirmuosius svečius priims jau balandžio pabaigoje, o gegužę tikimasi atvykstamojo turizmo piko. Iš viso viešbutyje bus sukurta 70 darbo vietų.
Viešbutis bus atidarytas daugiafunkciame kvartale „Business Stadium“, plėtojamame buvusio „Žalgirio“ stadiono teritorijoje. Be viešbučio teritorijoje plėtojamos miestui skirtos viešosios erdvės, verslo centrai, gyvenamieji namai. Kartu su viešbučiu, miestui ir viešbučio svečiams atsivers ir pirmoji kvartale kuriamų viešųjų erdvių dalis – skveras ir promenados dalis. Jų projektą kūrė ir įgyvendina pasaulinio garso kraštovaizdžio architektės Martos Švarc studija Londone.