„AB „Utenos trikotažas“ žengia naują žingsnį – globalioje rinkoje pristatomas inovatyvus, Lietuvoje sukurtas prekės ženklas "About". Tai naujosios mūsų verslo krypties – nuo masinės produkcijos pereiti prie aukštesnės pridėtinės vertės drabužių kūrimo – vienas iš žingsnių,“ – sako AB „Utenos trikotažas“ generalinis direktorius Gintautas Bareika.
Pasak bendrovės vadovo, lietuviškų prekės ženklų internacionalizacija – naujas iššūkis Lietuvos ekonomikai. „Lietuvos rinka nėra didelė, todėl sukūrėme prekės ženklą orientuotą į Skandinavijos, Baltijos, Rusijos šalių vartotojus, vertinančius patogumą, sveikatą bei grožį. Sieksime, kad "About" vardą užsienio vartotojai sietų su aukšta kokybe, gera savijauta ir „pagaminta Lietuvoje“ kilme“, – pažymi G. Bareika.
"About" prekės ženklas rugsėjį buvo pristatytas CPM parodoje Maskvoje, kur sulaukė nemažo dėmesio iš didžiųjų Rusijos mažmeninės prekybos tinklų. Vienas Rusijos jų – 50 parduotuvių valdantis „Stil park“ savo pirkėjams jau pasiūlė pirmąją "About" kolekciją, prekės ženklas taip pat žengia ir į Estijos parduotuves.
„Technologiškai "About" yra sudėtingiausias ir aukščiausios kokybės „Utenos trikotažo“ gaminys. Todėl keliame ambicingus tikslus, kad "About" prekės ženklo pardavimai per kelerius metus sudarytų reikšmingą ir nuolat augančią „Utenos trikotažo“ pardavimų dalį“, - sako AB „Utenos trikotažas“ generalinis direktorius G.Bareika.
Naująją "About" kolekciją sudaro šešios subtilaus dizaino linijos, skirtos vyrams ir moterims: Classic, ClassicWool, Business, Active, Sense (tik moterims) ir Trend. „Naujojo prekės ženklo "About" kolekcijoms sukurti buvo naudojamos moderniausios technologijos pagal mūsų vykdomą „Healthy Fit“ inovacijų programą, kurios tikslas – gaminiams suteikti papildomas savybes, kurios darytų teigiamą poveikį vartotojo sveikatai, taip suteikiant gaminiui aukštesnę pridėtinę vertę", - pasakoja „Utenos trikotažo" dizainerė Elena Vinčienė.
Pasak dizainerės, naujosios "About" apatinio trikotažo kolekcijos medžiagos mezgamos tik iš aukštos kokybės verpalų. Po to šios medžiagos apdorojamos papildomomis apdailomis, kurios praturtintos bičių vašku, šilko proteinais, alavijo ekstraktu ar sidabro jonais. Visos medžiagos kruopščiai testuojamos, atliekami sąlyčio su oda testai.
AB „Utenos trikotažo“ sukurtos "About" kolekcijos apatinių drabužių Lietuvoje jau galima įsigyti parduotuvėse „Apranga“, „City“, „Lauma“ ir internetinėje parduotuvėje www.shop.about-underwear.com. Šiuo metu prekyboje jau yra Classic, ClassicWool, Business ir Active linijų kolekcijos. „Sense“ ir „Trend“ linijų apatiniai drabužiai prekyboje pasirodys 2013 metų pavasarį. "About" gaminiai kainuos nuo 50 iki 130 litų.