• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Lietuvos širdies asociacija (LŠA) jau antrus metus Lietuvoje įgyvendina kampaniją „Raudona suknelė“, kad atkreiptų visuomenės dėmesį į širdies ir kraujagyslių ligas, kaip patį didžiausią moterų žudiką.

Lietuvos širdies asociacija (LŠA) jau antrus metus Lietuvoje įgyvendina kampaniją „Raudona suknelė“, kad atkreiptų visuomenės dėmesį į širdies ir kraujagyslių ligas, kaip patį didžiausią moterų žudiką.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Ketvirtadienio vakarą Rotušės aikštės Didžiojoje salėje vykusiame švietėjiškame renginyje „Raudona suknelė“  svarbiausia žinutė skelbė: raudona suknelė – tai ne tik puošnus drabužis, tačiau tai – ir raudonas pavojaus signalas. Suknelė – tai tarptautinė moters įvaizdžio dalis, o raudona spalva simbolizuoja sveikatą, gyvybę ir dinamiškumą bei atkreipia dėmesį į pavojų moters gyvybei.

REKLAMA

Specialiai šiam vakaro akcentui pabrėžti renginio metu pademonstruota raudonos spalvos lietuvių dizainerių salono „La Boutique“ kolekcija, kurią pristatė pedagogė Eirida Daukšienė, žurnalistė Lavija Šurnaitė-Kairienė, skrybėlaičių dizainerė Anna Mois, verslininkė Danutė Ekzbergienė, modelis Ernesta Elzbergaitė, dainininkė Rūta Švipaitė.

REKLAMA
REKLAMA

Žavios ir veiklios moterys puikiai jautėsi demonstruodamos ryškiai raudonas sukneles, vakarui suteikdamos ypatingo žavesio ir moteriškumo. Besišypsodamos pozavo fotografams ir kiekviena sulaukė gausybės palaikančių žiūrovų ovacijų.

Makiažo namų „MakeUp 2 go“ meistrai pasirūpino vakariniu dalyvių makiažu, todėl kiekviena jautėsi ypatinga, spinduliavo gera nuotaika ir pasitikėjimu savimi.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų