Užšaldomos nuolaidos pienui, sūriui, cukrui, taip pat skalbimo milteliams, kūdikių sauskelnėms ir kitoms būtiniausioms kasdienėms prekėms.
„Šildymo sezonas daugelį žmonių verčia veržtis diržus. Siekiame padėti gyventi laisviau, be to, daugeliui yra svarbu sutaupytas laikas. Nuo šiol nereikės sekti informacijos apie akcijas, stengtis nuvykti į prekybos centrą tam tikromis dienomis ar savaitėmis”, – sako „Prisma LT” komercijos direktorius Hannu Houni.
Pasak jo, galimybės užšaldyti nuolaidas Lietuvoje „Prismai” atsiveria plečiant veiklą ir įsitvirtinant tarp didžiausiųjų plotu prekybos centrų. Kitų metų pradžioje „Prisma” atidarys ketvirtąjį Lietuvoje 6000 m² prekybos centrą, kurio dydis, beveik prilygsta futbolo stadiono dydžiui. Naujoji „Prisma” duris atvers sostinėje, greta Pilaitės prospekto.
„Turėdami po du kainomis ir pasirinkimu išsiskiriančius prekybos milžinus Vilniuje ir Kaune, tampame kur kas svarbesni šių miestų gyventojams. Daugelis žmonių pastebi, jog kai kurių prekių kainos kitose šalyse mažesnės, viena iš to priežasčių yra didesnė konkurencija, kurią mes skatiname”, – mano H. Houni.
Šiuo metu Europoje veikia beveik 80 „Prisma“ prekybos centrų. Visi jie priklauso daugiau kaip prieš 100 metų įkurtai „S Group“ įmonių šeimai valdančiai 1500 prekybos vietų ir turinčiai 37 500 darbuotojų.
Grupei priklauso prekybos centrai ir įvairios parduotuvės taip pat degalinių tinklai, viešbučiai bei restoranai. „S Group” verčiasi ir transporto priemonių bei žemės ūkio reikmenų pardavimu, turi savo banką.