Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Ugnimi besispjaudantys „Group B“ ralio automobiliai autosporto arenoje išgyveno vos keletą metų. Nuo 1982 iki 1986 metų egzistavusi automobilių kategorija pavergė daugybės automanų širdis, kuri iki šiol skatina daugybės automobilių entuziastų fantaziją.
Per keletą metų pasaulis išvydo „Ford RS200“, „Peugeot 205 T16“, „Lancia Delta S4“ ir net „Ferrari 308 GTB“ automobilių gimimą. Visi jie buvo sukurti „Group B“ čempionatui, kurį stebėdavo milijonai autosporto gerbėjų visame pasaulyje.
Vis dėlto, visiškai naujos automobilių grupės pradininku laikomas „Audi Quattro“. Tai buvo vienas pirmųjų „Group B“ reikalavimus atitinkančių automobilių ir vienas pirmųjų lenktyninių bolidų su keturių varančiųjų ratų pavara. Būtent ji padėjo „Audi“ gamyklinei komandai dominuoti pasaulio ralio čempionate.
Žemiau esantis vaizdo klipas tik dar kartą patvirtins, jog „Group B“ ralio bolidai sukelia žymiai daugiau emocijų negu modernesni ir pajėgesni automobiliai.
Ugnimi besispjaudantys „Group B“ ralio automobiliai autosporto arenoje išgyveno vos keletą metų. Nuo 1982 iki 1986 metų egzistavusi automobilių kategorija pavergė daugybės automanų širdis, kuri iki šiol skatina daugybės automobilių entuziastų fantaziją.
Per keletą metų pasaulis išvydo „Ford RS200“, „Peugeot 205 T16“, „Lancia Delta S4“ ir net „Ferrari 308 GTB“ automobilių gimimą. Visi jie buvo sukurti „Group B“ čempionatui, kurį stebėdavo milijonai autosporto gerbėjų visame pasaulyje.
Vis dėlto, visiškai naujos automobilių grupės pradininku laikomas „Audi Quattro“. Tai buvo vienas pirmųjų „Group B“ reikalavimus atitinkančių automobilių ir vienas pirmųjų lenktyninių bolidų su keturių varančiųjų ratų pavara. Būtent ji padėjo „Audi“ gamyklinei komandai dominuoti pasaulio ralio čempionate.
Žemiau esantis vaizdo klipas tik dar kartą patvirtins, jog „Group B“ ralio bolidai sukelia žymiai daugiau emocijų negu modernesni ir pajėgesni automobiliai.