Po prisijungimo vienu iš strateginių „AG Trade“ ir „Deltaco“ grupės keliamų tikslų bus plėtra buitinės technikos bei elektronikos aksesuarų rinkose Latvijoje ir Estijoje. „Deltaco“ yra elektronikos prietaisų aksesuarų didmeninės prekybos lyderė Šiaurės šalių regione.
„Pirmaujančias pozicijas užimanti „AG Trade“ mums suteikia išskirtinę galimybę į Baltijos šalių rinką, kurią laikome prioritetine, įvesti „SweDeltaco“ produkciją, įskaitant mūsų išskirtinius „DELTACO“ bei „Streetz“ prekių ženklus. Bendrovė Lietuvoje gerai žinoma, yra sukūrusi stiprius ir ilgalaikius ryšius su didžiausiais Baltijos šalių prekybos tinklais“, – sako Siamakas Alianas, „Deltaco Group“ ir „SweDeltaco“ generalinis direktorius.
„Prekyba buitine technika ir toliau lieka prioritetine mūsų veiklos sritimi. Tapę „Deltaco“ grupės dalimi ir perimdami jų patirtį gausime postūmį augti ir plėstis kaip tarptautinė įmonė, tokių planų turėjome jau anksčiau. Išskirtinės galimybės Baltijos šalyse platinti „SweDeltaco“ elektronikos aksesuarus diversifikuos mūsų portfelį ir leis dar labiau sustiprinti pozicijas rinkoje. Mūsų iššūkis – per artimiausius veiklos metus bendrovės apyvartą išauginti dvigubai – iki 80 mln. litų“, – sako Eimundas Mačiulis, „AG Trade“ direktorius.
2013 m. „AG Trade“ pasiekė 39,3 mln. litų apyvartą. „Deltaco Group“ 2013 m. pardavimo pajamos siekė 392,3 mln. litų (1,02 mlrd. Švedijos kronų), pelnas po mokesčių sudarė 5 mln. litų (13,1 mln. Švedijos kronų). „AG Trade“ finansiniai rezultatai bus konsoliduotai pateikiami „Deltaco Group“ finansinėje ataskaitoje nuo 2014 m. balandžio 1 d.
„AG Trade“ vadovybė, komanda ir įsipareigojimai partneriams bei klientams po prisijungimo nesikeičia. Bendrovės pagrindine veikla ir toliau išlieka didmeninė prekyba žinomų prekių ženklų, tokių kaip „Beko“, „Blomberg“, „Gorenje“, „Jetair“ ir kitų, buitine technika. Po prisijungimo įmonė pradės didmeninę prekybą „SweDeltaco“ produkcija, kurią atstovaus visose trijose Baltijos šalyse.