(žiūrėti nuo 5:18)
„Chrysler“ bendrovės atstovai atskleidė, jog visiškai naujas „Airflow“ bus pristatytas 2024 metais bei savo forma ir dydžiu bus laikomas tiesioginiu „
Ford Mustang Mach-E“ konkurentu.
Automobilių pramonės ekspertai mano, kad „Airflow“ bus sukurtas remiantis elektromobiliams skirta „STLA-Medium“ platforma, kuri yra skirta vadinamųjų C ir D segmentų modeliams.
C segmentui priskiriami tokie automobiliai kaip: „Volkswagen Golf“, „Ford Focus“ ar A klasės „Mercedes-Benz“, o D segmentui priskiriami BMW 3 serijos, „Audi A4“ ar „Alfa Romeo Giulia“ automobiliai.
Nuo 2023 metų šią platformą galės naudoti visų „Stellantis“ koncernui priklausančių markių automobiliai: „Alfa Romeo“, „Chrysler“, „Citroën“ (DS), „Dodge“, „Fiat“, „Jeep“, „Lancia“, „Maserati“, „Opel“ (Vauxhall), „Peugeot“ ir „Ram“.
Su viena įkrova – daugiau nei 700 kilometrų
Jeigu „Airflow“ iš tiesų bus pagamintas ant anksčiau minėtos platformos, automobilio techninės specifikacijos turėtų būti įspūdingos. Pagal oficialiai išplatintą informaciją, ši platforma leis naudoti baterijas, kurių dėka automobiliai galės su viena įkrova nuvažiuoti daugiau nei 700 kilometrų.
Teigiama, kad elektros variklių galia sieks nuo 125 kW (170 AG) iki 180 kW (245 AG). Jau vien dėl konkurencinių priežasčių tikėtina, kad jame bus montuojama visų varančiųjų ratų pavara. Juk „Ford Mustang Mach-E“ klientai taip pat gali rinktis galinių arba visų varančiųjų ratų pavarą.
Ekranų piramidė
Būsimame „Chrysler Airflow“ salone bus įrengti trys ekranai: Priešais vairuotoją, viduryje, o dešinėje pusėje bus dar vienas atskiras ekranas šalia sėdinčiam keleiviui. Gamintojas taip pat planuoja ekranus sumontuoti kiekvienam galinėje sėdynėje sėdinčiam keleiviui.
Priekinių ir galinių keleivių ekranuose įrengtos kameros, kad jie galėtų dalyvauti vaizdo konferencijose. Be to, automobilyje bus įdiegta galimybė programinę įrangą atnaujinti nuotoliniu būdu.
Informacijos ir pramogų sistemos meniu struktūrą vairuotojas galės konfigūruoti pagal savo poreikius ar pageidavimus. Informaciją ir ekranus iš vieno monitoriaus į kitą taip pat galima perkelti perbraukiant. Taip keleivis gali pasirinkti, pavyzdžiui, navigacijos tikslą, kurį jis gali perkelti į didelį ekraną, kad vairuotojas galėtų sekti maršruto nuorodas.