Antrasis pavyzdys - „Volkswagen Passat“ universalas
Andžej komentaras - „Fotografuojant „BMW“ ir „Volkswagen“ automobilius, buvo naudojamas poliarizacinis filtras ir padarytos dvi nuotraukos, jog po to galėčiau iš dviejų nuotraukų sulipdyti vieną. Kodėl? Tokiu būdu galiu panaikinti nereikalingus atspindžius.“
Trečiasis pavyzdys - „Porsche Cayenne“
Ketvirtasis pavyzdys - „Porsche Cayenne“ interjeras
Andžej komentaras - „Kiekvieną kartą, kuomet fotografuoju automobilius, visuomet į pagalbą pasitelkiu poliarizacinį filtrą. Jis labai padeda panaikinti nereikalingus atspindžius. Be to, redaguojant nuotraukas išvaliau foną, patį automobilį, paryškinau kai kuriuos kėbulo elementus bei pakoregavau spalvas“.
„Dirbant prie automobilio vidaus tenka imtis kitokių priemonių. Iš pradžių padariau tamsesnį kadrą, jog fonas už lango nebūtų „išdegęs“. Sujungus keletą nuotraukų į vieną, išryškinau salono elementus.“
Penktasis pavyzdys - „Range Rover Evoque“
Andžej komentaras - „Norint išgauti itin švarią nuotrauką, visuomet vieną nuotrauką lipdau iš keletos skirtingų kadrų. Tai leidžia atsikratyti nereikalingų atspindžių ar detalių, kurios gadina bendrą nuotraukos visumą. Ties šia nuotrauka atlikau tuos pačius veiksmus : sujungiau nuotraukas, išryškinau tamsias kėbulo dalis bei išvaliau nuotrauką nuo nereikalingų šiukšlių.
Šeštasis pavyzdys - „Subaru BRZ“
Andžej komentaras : „Vientisumą ir nuotraukų tikslumą labai padeda išlaikyti fotoaparato stovas, kuris neleidžia nukrypti į šoną net menkiausiam milimetrui.“
Kas per velnias yra tas poliarizacinis filtras? Žemiau esantis video parodys kaip jis veikia ir kam jis reikalingas.
Palaikykite Andžej „
Facebook“ ir „
Instagram“ socialiniuose tinkluose.