Dar oficialios premjeros išvakarėse internete pasirodė oficialios „BMW M3” ir „M4“ fotografijos. Ir jei „BMW M4“ išvaizda mums buvo daugiau ar mažiau nuspėjama pagal „Concept M4 Coupe“ viziją, tai „M3“ sedano linijas (ir dar gamyklinėse fotografijose) pasaulis mato pirmą kartą.
Supainioti „BMW M3“ su silpnesnėmis modifikacijomis galėtų tik visiškai automobiliams abejingas žmogus. „M3“ puikuojasi milžiniška oro paėmimo anga bamperyje, pūstu variklio dangčiu, juodomis radiatoriaus grotelėmis ir keturiais dujų išmetimo sistemos antgaliais. Na, bet svarbiausia tokiame ne išvaizda, o techninė dalis. O ji tikrai įdomi.
Lyginant su ankstesne „M3“ karta, permainos po variklio dangčiu radikalios – po variklio dangčiu dabar slėpsis šešių cilindrų turbomotoras, o ne V8 tipo variklis. Variklio darbo tūris – trys litrai. Tačiau motoro galia bus ganėtinai įspūdinga – net 430 a.g. Na o sukimo momentas sieks 500 Nm.
Mažesnis, kompaktiškesnis ir lengvesnis variklis leido sumažinti automobilio svorį. Tai itin svarbus niuansas užtikrinant idealias automobilio valdymo charakteristikas. Teigiama, kad naujojo „M3“ svoris neviršys 1500 kilogramų. Be to, mažesnis motoras leis net 25 proc. pagerinti automobilio ekonomiškumo rodiklius.