• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Ketvirtojo Lietuvos mažmeninės prekybos tinklo maisto produktais "Aibė" apyvarta per du šių mėnesius pasiekė 70,5 mln. litų. Palyginti su 2002 metų sausiu-vasariu, ji išaugo 13,5 proc.

REKLAMA
REKLAMA

Iš viso 2002 metais Lietuvoje ir Latvijoje tinklas pasiekė 455 mln. litų apyvartą, o šiemet planuoja ją išauginti trečdaliu - daugiau nei iki 600 mln. litų.

REKLAMA

"Pirmieji šių metų mėnesiai nuteikia optimistiškai - didėja net mažų "Aibės" parduotuvių pardavimų apimtys. Prekybos tinklams nepriklausančių mažų ir vidutinių prekybos įmonių apyvartos šiuo metu nebeauga", - sakė "Aibės" tinklo atstovės "Aibės mažmenos" direktorius Egidijus Aleinikovas.

REKLAMA
REKLAMA

Statistikos departamento duomenimis, maisto prekėmis prekiaujančių mažų (iki 9 darbuotojų) Lietuvos įmonių apyvarta sausį sumažėjo 11,4 proc., o vidutinių (10-49 darbuotojai) - 13,3 proc.

Pasak E. Aleinikovo, tai rodo, jog pavieniui veikiantys smulkieji prekybininkai ima gerokai nusileisti didiesiems prekybos tinklams ir neišvengiamai turi vienytis.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Vasario pabaigoje "Aibė" vienijo 92 Lietuvos prekybos įmones, kurios turėjo 374 maisto prekių parduotuves. Per metus tinklo parduotuvių skaičius išaugo 14 proc.

"Aibės" prekybos tinklo įsteigimą inicijavo "Vilniaus prekyba" - tinklui buvo perduota rinkodaros patirtis, sukurtas įvaizdis ir prekybos ženklas, bendrai organizuotas kai kurių prekių tiekimas. Nuo didžiausio Lietuvos "VP Market" tinklo, antrojo "Iki" bei trečiojo "Rimi" jis skiriasi tuo, kad daugumos parduotuvių savininkai yra skirtingi asmenys.

ELTA

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų