„Kviečiame prekeivius į PC „Vilnius Outlet” Kalėdų mugę”, – rašoma reklaminio stendo plakate. Jo apačioje ir kontaktai, į ką reikia kreiptis, jeigu nuspręsite dalyvauti mugėje.
Šią reklamą pastebėjo kainas nagrinėjančio portalo „pricer.lt“ atstovas Petras Čepkauskas. Jis nuotrauka pasidalino asmeninėje „LinkedIn“ paskyroje.
„Pirma kalėdinė reklama pamatyta šiais metais. O ką? Teisingai – ruošk roges vasarą. Šiaip kalėdinė tema vasarą labai įdomiai nuteikia ir užsifiksuoja. Prisimenu vienos reklaminės kampanijos, kuri turėjo baigtis prieš Kalėdas, pradžią vasaros metu.
Visos reakcijos į promoter’ius su Kalėdų senio ir snieguolių kostiumais vasaros viduryje buvo neįkainojamos”, – rašė jis.
Priežastis – konkurencija?
Tikriausiai tokios reklamos tikslas – pritraukti kalėdinės mugės prekeivius anksčiau negu konkurencija. Ne paslaptis, kad Kalėdoms didelės įmonės, savivaldybė ir prekybos centrai ruošiasi iš anksto, o ne paskutinę minutę. Visgi matyti vasariškai apsirengusius lankytojus šalia žiemiškos reklamos – kelia nuostabą ir juoką.
Pernai vasaros pabaigoje reklamuoti kalėdinę mugę pradėjo „Visit Tallinn“. Tai buvo pirmoji turizmo agentūra, kuri taip anksti pradėjo reklamuoti gruodžio pramogas.
Autorė: Aneta Kurowska.