Didieji prekybos centrai neriasi iš kailio, norėdami Valentino dieną pritraukti kuo daugiau lankytojų. Meilės dieną siūloma švęsti ragaujant tortą, žiūrint spektaklį klausant koncertų ar netgi siekiant rekordo.
Štai Kauno prekybos ir paslaugų centras „Molas“ Valentino dienos proga savo lankytojus kvies pasiklausyti saksofono muzikos ir pasivaišinti specialiai šiai dienai pagamintu širdies 50 kg formos tortu.
Klaipėdoje įsikūręs prekybos ir pramogų centras „BIG“ Meilės dienos proga savo lankytojams siūlo S. Čiurlionienės-Kymantaitės komediją „Kuprotas oželis“.
„Mega“ nupirko „Skamp“
Valentino dieną prekybos ir laisvalaikio centre „Mega“ koncertuos populiari grupė „Skamp“. Koncerte skambės kūriniai iš paskutinio grupės albumo „Kažką?!“ ir dainos apie meilę.
„Nemokamo šventinio koncerto kviečiami pasiklausyti visi kauniečiai ir šio miesto svečiai“, - sako PLC „Mega“ valdančios bendrovės „Baltic Red Management“ rinkodaros vadovė Rasa Vyšniauskienė.
Kils tūkstančiai žibintų
„Kauno Akropolis“ bei radijo stotis „Tau“ organizuoja akciją „Uždek savo meilės žibintą“, skirtą Šv. Valentino dienai paminėti. Akcijos „Uždek savo meilės žibintą” metu į dangų pakils keli tūkstančiai širdies formos ugnies žibintų ir tokiu būdu bus pasiektas naujas Lietuvos rekordas.
Renginiai – apsimoka
Verslosavaite.lt kalbintas ekonomistas Visvaldas Eidukevičius sako, kad prekybos centrams tokius renginius organizuoti apsimoka.
„Galbūt renginio dieną tai neatsipirks tiesiogiai, bet didėja bendras centro žinomumas ir teigiamas įvaizdis. Ypač jei kažkas rengiama nuolat, formuojamas pirkėjo požiūris, kad čia verta užsukti. Jei jam tai kelia teigiamas emocijas jis, žiūrėk, ir pripranta lankytis“, - aiškino V. Eidukevičius.