• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Būdų, kaip nugalėti rinkodaros mūšyje, ieškantys verslo rykliai konkurentus imasi doroti jų pačių ginklais. Kurį laiką mokiusi vartotojus gyventi praktiškai „Norfa“ metė iššūkį kitiems šalies prekybos tinklams – savo reklamoje panaudojo jų simbolines spalvas.

REKLAMA
REKLAMA

Atsakymas sufleruotas


Pastaruoju metu į žiniasklaidą itin aktyviai įsiveržusioje reklamoje „Norfa“ skelbia atsisakanti 20 proc. savo antkainio. Esą šio tinklo parduotuvėse prekių galima įsigyti pigiau nei kitur, o tiekėjai už jas gautų taip pat ne mažiau, nei realizavę kituose tinkluose.

REKLAMA

Atsakymą, kam tai nepatinka, vartotojui siūloma pasirinkti pačiam iš kelių variantų: pirkėjams, tiekėjams, kitiems tinklams, gal netgi ufonautams. Kaip užuominą į teisingą atsakymą galima suprasti reklaminio skelbimo akcentą – klaustuką, nuspalvintą kintančiomis „Maximos“, „Iki“ bei „Rimi“ simbolinėmis spalvomis.

REKLAMA
REKLAMA

„Iš mūsų reikalauja, kad pakeltume kai kurių prekių kainas. Jei nesutiksime, galbūt mūsų lentynose šių prekių nebeliks“, – grėsmingai įspėjami vartotojai naujojoje „Norfos“ reklamoje.



Lietuviškas keis importinėmis

„Norfos“ prekybos tinklo atstovas spaudai Darius Ryliškis nesiėmė aiškinti reklamoje panaudotų konkurentų simbolinių spalvų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Kiekvienas tegul galvoja, ką nori. Mes tiesiog tokias pasirinkome“, – pareiškė D.Ryliškis.

Apie reklamos sąsajas su rinkoje konkuruojančiais prekybos tinklais nekalbantis atstovas spaudai patikino, kad iš tiesų „Norfoje“ gali nebelikti kai kurių lietuviškų prekių. Dėl to esą kalti tiekėjai, nesutinkantys mažinti kainų.

REKLAMA

„Jei su kai kuriais tiekėjais nesutarsime, jų prekių „Norfoje“ nebeliks. Tieksime ne lietuviškus, o pigesnius importinius maisto produktus“, – aiškino D.Ryliškis.

Kokias lietuviškas prekes ketina pakeisti pigesnėmis atsivežtinėmis, atstovas spaudai neįvardijo. Paslaptis liko ir prekybos tinklui tenkinti pigių prekių ieškančių pirkėjų poreikius trukdantys tiekėjai.

REKLAMA

„Kol kas jų neįvardysime. Bet ateityje galbūt ir taip“, – tikino D.Ryliškis.

Nors „Norfa“ deklaruoja esanti mažiausių kainų lyderė, tačiau pasižvalgius po šio tinklo parduotuves kyla abejonių, ar pavyktų sutaupyti. Daugelis būtiniausių maisto produktų „Norfoje“ kainuoja tiek pat arba netgi brangiau nei kitų tinklų prekybos centruose.



Konkurentai apstulbę

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Prekybos tinklai į „Norfos“ reklamoje pasirinktą rinkodaros taktiką žvelgia atsargiai.

„Svarstėme, galvojome, ką galėtų reikšti tokia reklama. Net nežinau, kaip vertinti. Įžūlu ar ne, tegul sprendžia reklamos ekspertai“, – mano „Maximos“ tinklo atstovė spaudai Renata Saulytė.

REKLAMA

Pasak jos, dabar visiems sunkus laikas, visi prekybos tinklai ieško naujų būdų, kaip atkreipti į save pirkėjų dėmesį.

„Dabar ypač reikia būti kitokiems. Mes dar nesame reklamoje panaudoję kitų tinklų simbolių, turime savo. O „Norfa“ šitaip ieško naujų formų“, – mano R.Saulytė.

Konkurentų reklamos komentuoti ir tokiu būdu galbūt dar labiau atkreipti į ją vartotojų dėmesį nepanoro „Iki“ prekybos tinklas. Jo atstovas spaudai Valdas Lopeta reklamoje galimas užuominas į „Iki“ metamus kaltinimus dėl aukštų kainų pavadino absurdiškomis.

Inga Kontrimavičiūtė

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų