Didžiausiame mažmeninės prekybos tinkle "VP Market" nebeliko "Marlboro" ir kitų tabako gamybos bendrovės "Philip Morris Lietuva" cigarečių. Kada jos pasirodys ir ar apskritai grįš į šį prekybos tinklą, paaiškės rugpjūčio pabaigoje. Įsiliepsnojęs įmonių konfliktas gali prilygti birželį vykusiam "VP Market" ir BBH alaus daryklos UAB "Švyturys-Utenos alus" kivirčui.
"Manome, jog turėdami 276 prekybos centrus Baltijos šalyse cigaretes galime pirkti tiesiogiai. ES teisė taip pat numato, kad prekių judėjimas yra laisvas, ir gamintojas negali apriboti, kam parduoti prekę", - savo pozicijas “Verslo žinioms” pristato Ignas Staškevičius, "VP Market" valdybos pirmininkas Baltijos šalyse.
Pasak jo, dabar deramasi dėl tiesioginio jų pirkimo prekiauti visame Baltijos regione.
"Philip Morris Lietuva" padėtį tekomentuoja taip: "VP Market" - vienas iš svarbių klientų, su kuriuo yra pasirašyta sutartis, ji tebegalioja".
Naujojo konflikto I. Staškevičius nekomentuoja, tik pabrėžia, kad alaus bendrovė ir "Philip Morris" yra panašios tuo, jog jos yra dominuojantys rinkos dalyviai ir tartis su jais sunku.
Nors prekybos centrų lentynose nebeliko "Philip Morris" produkcijos, jos neliko tuščios. Šios vasaros pradžioje Latvijos tabako gamintoja ir prekiautoja SIA "Juriga" specialiai "VP Market" pradėjo gaminti "Maxima" cigaretes, o cigaretes "T-Market" ir "Vilnius" ji tinklui jau gamina dvejus metus.
"VP Market" teigia, kad jų prekės ženklo cigaretės populiarios tarp pirkėjų, nes jų kaina esanti patraukli.
ELTA, OMNI naujienos