Prasidėjo dalyvių registracija į rugsėjo mėn. Vilniuje vyksiančią tradicinę metinę rinkodaros konferenciją „E. virusas 2012“. Šeštą kartą organizuojamo rinkodaros ir komunikacijos profesionalų renginio pagrindinė tema – lojalumo rinkodara. Iki birželio 15 d. vyksta išankstinė registracija, kurios metu galioja mažesnis konferencijos dalyvio mokestis.
Konferencijoje „E. virusas 2012“ pagrindinis dėmesys bus skirtas lojalumo rinkodarai. Ekspertai apžvelgs, kaip organizacijai sukurti sėkmingą klientų lojalumo programą, pristatys tarptautinę praktiką ir Lietuvos įmonių patirtį. Konferencijos pranešėjai papasakos, kokias lojalumo rinkodaros galimybes suteikia internetas, socialiniai tinklai.
Renginyje bus aptartos elektroninės ryšių su klientais valdymo (CRM) ir lojalumo skatinimo priemonės, pirkėjų lojalumo matavimas ir vertinimas, įvairių (emocinių, racionalių) veiksnių įtaka vartotojų elgesiui ir lojalumui.
Konferencijoje „E. virusas 2012“ pranešimus skaitys ekspertai iš Airijos, Jungtinės Karalystės, Švedijos ir Lietuvos: Barry Jones („BMR Brand Keys“), Ian Hughes („Consumer Intelligence“), Henrik Björck („Scandinavian Airlines“), Mindaugas Dambrauskas („Danske bankas“), Kristina Gumauskienė („Palink“), Dalius Drevinskas („Terrier“), Matas Pocius („Net Frequency“), Živilė Kaniavienė („AC Nielsen Baltic“).
Renginys skirtas rinkodaros, komunikacijos vadovams ir specialistams.
Iki birželio 15 d. vyksta išankstinė dalyvių registracija, kurios metu taikomas mažesnis konferencijos mokestis – 550 Lt + PVM. Vėliau dalyvavimas renginyje brangs.
Šeštoji metinė rinkodaros konferencija „E. virusas 2012“ vyks rugsėjo 20 d. Vilniuje. Išsami renginio programa skelbiama Vilniaus konferencijų centro interneto svetainėje www.vcc.lt.
Konferencijos partneriai: BNS, ekonomika.lt, „Metropolis Conference Interpreters“.
Užsakymo Nr. 2308