„Ponai ir ponios, prašau, užveskite variklius!“ – šia sakraline, daugelyje pasaulio automobilių sporto arenų skambančia fraze ilgametės „Omnitel 1000 km lenktynių“ partnerės, vienos mobiliojo ryšio tiekimo kompanijos prezidentas Antanas Zabulis prie starto linijos pakvietė visas 44 komandas, sėkmingai įveikusias kvalifikacinių varžybų barjerą.
Kartu su dainininke Vilija Matačiūnaite daugelis varžybų atidarymui išsirikiavusių lenktynininkų giedojo Lietuvos himną, o sportininkus ir žiūrovus įspūdingu parodomu skrydžiu pasveikino Lietuvos karinės oro pajėgos su lengvuoju atakos lėktuvu „L39 Albatros“, kurį pilotavo kapitonas Vytautas Požėla.
Lygiai 12.15 val. lenktynininkai pradėjo nelengvą 1000 km distanciją, o įveikę du formavimo ratus sportininkai paspaudė akceleratoriaus pedalus iki dugno.
Iš pirmos pozicijos startavę kvalifikacinių varžybų nugalėtojai - „Snoras Spyker Squadron“ komanda, kurios „Spyker C8 Laviolette GT2“ pirmasis pilotavo penktadienį ne tik laimėjęs atrankos varžybas, bet ir pasiekęs naują trasos rekordą Peteris Dumbreckas, netrukus įgijo pranašumą.
Tik puskilometrio prireikė ir Aleksejui Vasiljevui, vairavusiam „Snoras Client Team“ komandos „Ferrari F430 Challenge“ ir startavusiam iš šeštos pozicijos, iškart susidoroti su net keturiais varžovais ir lėkti įkandin „Spyker C8 Laviolette GT2“.
Įdomu, kad pirmą greičio matuoklį po komandų garažų net kelis ratus lenktynių lyderiai pralėkė vienodu 187 km/val., o A. Vasiljevo „Ferrari“ – 178 km/val. greičiu.
Belieka tik įsivaizduoti, kad ilgiausios tiesiosios pabaigoje, prieš stabdymo zoną, lyderiai skriejo gerokai didesniu nei 200 km/val. greičiu.
Lenktynių pradžioje į trečią poziciją iš penktos pakilo estų „Sild Racing Team“ komandos lenktynininkas Raivo Tammas, vairuojantis „Dodge Viper“.
Iš Lietuvos komandų varžybų pradžioje aukščiausią – ketvirtą poziciją užėmė „Bauer Racing“ Ramūnas Čapkauskas, vairuojantis AMG Kit Car.