Jau šį savaitgalį gegužės 19 – 20 – ą dienomis visi, kas mėgsta greitį ir azartą, bus pamaloninti pirmuoju 2007 metų Driftingo čempionato etapu. Maždaug 500 m Kačerginės „Nemuno žiedo“ trasos atkarpa ties senuoju ąžuolu trumpam pavirs tikru kovos lauku.
Ne vieną ir ne du padangų komplektus per treniruotes sudeginę Lietuvos drifteriai jau pasiruošę padaryti tai, ko iš jų labiausiai tikimasi - pademonstruoti kaip reikia efektingai, greitai ir techniškai jungti kelio vingius, priverčiant automobilį slysti skersą. Pirmojoje šių metų kovoje laukiama apie 20 dalyvių iš Lietuvos ir Latvijos. Beje prieš porą savaičių Lietuvos drifterių delegacija su Andriumi Miciūnu (2006 - ųjų metų Driftingo Karaliumi) priešakyje buvo išvykusi į kaimyninę šalį pasidalinti su latviais patirtimi ir padėti surengti pirmąjį driftingo reginį Latvijos automobilių sporto istorijoje - „SABI Drift“.
Prieš prasidedant sezonui čempionato organizatoriai VŠĮ „Driftas“ surengė 3 treniruotes, kurių metų visi norintys ir planuojantys dalyvauti driftingo čempionate dalinosi patirtimi, treniravosi. Taip pavyko pritraukti daug žadančių jaunų sportininkų, iki šiol dar nematytų lietuviškose driftingo trasose.
Renginius lydės ir kitos rungtys
Kartu su pirmąja driftingo kova bus rengiamos ir „Time Attack“ bei „RC Drift“ – radijo bangomis valdomų modelių varžybos.
„Time Attack“ – tai lenktynės, kurių metu, važiuojant lenktynių žiede dalyviai stengiasi parodyti kuo geresnį rato įveikimo laiką, turėdami tik vieną vienintelę galimybę tai padaryti. Šioje rungtyje dalyvių skaičius bus ribojamas iki 40 – ies.
“RC – Drift” – tikra naujiena mūsų šalyje, tačiau pasirodo ir su tokiomis mašinytėmis driftas yra įmanomas!
Dar labiau renginius paįvairins „DriftTaxi“. Kiekvienas norintis galės pajausti, ką reiškia važiuoti visu greičiu skersai slystančiame automobilyje.
Čempionatą sudaro 4 etapai
Sezono atidarymo kova Kačerginėje – tai tik vienas iš keturių driftingo renginių, numatomų surengti šiais metais. Kiekviena kova prasideda kvalifikaciniais važiavimais, po jų - atkrintamosios rungtys, pusfinaliai ir finalas. Kvalifikaciją praėję dalyviai rungiasi toliau – dar dviejų važiavimų metu stengiasi pagerinti savo prieš tai parodytą rezultatą.
Po kvalifikacijos geriausieji papuola į atkrintamąsias varžybas, kur dalyviai suskirstomi poromis, kurios rungiasi persekiojimo lenktynėse iki pat finalo. Pirmasis vairuotojas stengiasi slysti kuo didesniu greičiu ir neleisti savęs pavyti (tai darant privaloma jungti posūkius slystant kuo didesniu kampu). Važiuojantysis iš paskos stengiasi važiuoti kuo arčiau prie priešininko, o jei pasitaikytų proga – jį aplenkti (visa tai vėlgi - slydime!). Kiekvienos kovos dalyviai pagal užimtą vietą gauna atitinkamą skaičių balų, kuriuos susumavus metų pabaigoje paaiškėja Lietuvos Drifto Karalius. Stebėdami dalyvių pasirodymus, teisėjai savo vertinimuose atsižvelgia į automobilių judėjimo greitį, važiavimo trajektoriją, automobilio kampą trajektorijos atžvilgiu ir įspūdį žiūrovams.