• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Lietuvių komanda „EGPX.LT – One Racing“, kuriai atstovavo daugkartinis Lietuvos ir Pabaltijo žiedinių lenktynių nugalėtojas Egidijus Gutaravičius ir Lietuvos 2023 m. Time Attack BMW 325cup antros vietos laimėtojas Mantas Jasiulevičius, dalyvavo finalinėse „Mitjet International“ serijos, 4 valandų lenktynėse „Paul Ricard“ trasoje, kurioje vyksta ir „Formulės 1“ lenktynės.

Lietuvių komanda „EGPX.LT – One Racing“, kuriai atstovavo daugkartinis Lietuvos ir Pabaltijo žiedinių lenktynių nugalėtojas Egidijus Gutaravičius ir Lietuvos 2023 m. Time Attack BMW 325cup antros vietos laimėtojas Mantas Jasiulevičius, dalyvavo finalinėse „Mitjet International“ serijos, 4 valandų lenktynėse „Paul Ricard“ trasoje, kurioje vyksta ir „Formulės 1“ lenktynės.

REKLAMA

Lenktynininkai sėdo prie „Mitjet 2L“ vairo. Šioje serijoje visi dalyviai varžosi vienodų techninių reikalavimų prancūziškais „Mitjet 2L“ automobiliais, kurių varikliai išvysto iki 230 arklio galių ir sveria apie 800 kg.

Lenktyniavo po pertraukos

„Sugrįžti į lenktynes po dviejų metų pertraukos – nuostabus jausmas. Geros lenktynės, automobilis puikiai valdomas, tad daug ką lemia vairavimo stabilumas ir klaidų nedarymas. Tiesa, konkuruoti su visą sezoną lenktyniavusiais prancūzais, belgais ir italais nėra lengva. Tad mūsų rezultatą tiesiogiai atspindi skirtas laikas ir ištekliai, kuriuos mes galėjome skirti pasiruošimui“, – sakė „EGPX.LT – One racing“ lenktynininkas Egidijus Gutaravičius.

REKLAMA
REKLAMA

Lietuvių komanda kvalifikacijoje užėmė 11 vietą iš 14 komandų. Pirmą ir paskutinę komandas skyrė 4 sekundės.

Pirmos tokios lenktynės už Lietuvos ribų

„Lenktynėms pasiruošti man padėjo auto simuliatorių treneris Ignas Abečiūnas. Kas leido jau nuo pirmų treniruočių važiavimų jaustis užtikrintai ir gerinti trasos įveikimo laikus. Konkurencija trasoje buvo tikrai aštri, kadangi varžomasi identiškais „Mitjet 2L“ klasės automobiliais.

REKLAMA

Patys automobiliai, savo konstrukcija ir valdomumu primena kartingą, sportinė sekvencinė pavarų dėžė, nedidelis svoris ir idealus svorio balansas tarp abiejų ašių, leido pajusti puikų automobilio valdomumą bei kontrolę. Lenktynės vyko Paul Ricard Circuit 3C trasos konfigūracijoje. Didžiausią įspūdį trasoje paliko turbūt ikoniškiausios trasos vietos, tai greitas „Courbe de Signes“ posūkis po Mistral tiesiosios, kur posūkio viduryje greitis siekdavo beveik 190km/h, bei techniškas „Pinede“ viražas“, – prisimena „EGPX.LT – One racing“ lenktynininkas Mantas Jasiulevičius.

REKLAMA
REKLAMA

Pačios varžybos savo formatu priskiriamos prie ilgo nuotolio varžybų, kadangi trunka 4 valandas.

„Varžybose dalyvavome dviese su Egidijumi Gutaravičiumi, kuris mane ir pakvietė prisijungti prie komandos. Starto malonumas teko man, užsidegus žaliam šviesoforo signalui pavyko apsilenkti kelis varžovus, tačiau jau pirmame posūkyje konkurentas priekyje neįvertinęs situacijos praslysta stabdymo zoną ir sukelia avariją, jos išvengti pavyksta, tačiau tenka prarasti vieną poziciją lėtesniam konkurentui. Vėliau dėl to teko ne vieną ratą važiuoti lėtesniu tempu, bandant išprovokuoti konkurento klaidą, ir taip deginant svarbias lenktynių sekundes.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Likusios važiavimo sesijos buvo sklandžios, fiksavome stabilius ratų įveikimo laikus ir sugebėjome pasiekti 9-tą vietą finiše. Už nugaros palikome ne vieną garsią komandą, vienoje jų važiavo buvęs Formulės 1 pilotas Olivier Panis.

Automobilį paruošė ir aptarnavo One Racing komanda, o jos techninis pasirengimas paliko gerą įspūdį ir parodė aukštą profesionalumo lygį. Įgyta neįkainojama patirtis neabejotinai pravers ateities startuose siekiant aukštesnių rezultatų“, – sakė Mantas Jasiulevičius.

REKLAMA

Povilas Jankavičius tose pačiose lenktynėse buvo 5-as.

Apibendrinant 4 valandų lenktynes

Lenktynėse neišvengta ir klaidų. Lenktynininkai lenktynių metu privalo atlikti 5 minučių sustojimą boksuose „Pit Stop“, kai atidaromas sustojimų langas, kurio trukmė 20 minučių. Po vieno tokio sustojimo „EGPX.LT – One racing“ lenktynininkai į trasą įvažiavo 0,06 sekundės dalimi anksčiau, už tai buvo nubausti 1 sekundės „Stop and Go“ bauda.

REKLAMA

„Įvertinus nesklandumus sustojimuose, nedideles klaidas trasoje ir jas eliminavus gal ir galėjome pasiekti viena pozicija geresnį rezultatą. Svarbiausia, kad mūsų užsibrėžti tikslai buvo pasiekti, išsaugotas sveikas automobilis, pasiekta finišo linija ir net „įlipome“ į dešimtuką, kaip naujokam gal ir neblogas rezultatas“, – sakė „EGPX.LT – One racing“ lenktynininkas Egidijus Gutaravičius.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų