Nauja bendrovė "Kelionių ir turizmo agentūrų servisas" pradeda turizmo agentūroms teikti techninio aptarnavimo ir apmokymų organizavimo paslaugas.
Naujoji bendrovė diegs elektronines pardavimų sistemas, "Smart Amadeus" terpėje suvedinės sutartines lėktuvų bilietų kainas, aptarnaus informacinius tinklus, teiks kitus technologinius sprendimus. Taip pat bendrovė organizuos personalo mokymus, diegs darbuotojų skatinimo programas.
"Kelionių ir turizmo agentūrų serviso" direktoriaus pavaduotoja Larisa Jaskevič aiškino, kad bendrovė neužsiims pardavimais galutiniam vartotojui, o bus orientuota tik į turizmo agentūras.
"Turizmo agentūroms sudarysime galimybę dalį funkcijų gauti iš specializuotos įmonės", - sakė ji.
Su "Kelionių ir turizmo agentūrų servisu" bendradarbiauti ketina trys šalies turizmo agentūros - "Delta Interservis", "Wrislit" bei "BTI West Express Lietuva". "Kelionių ir turizmo agentūrų servisas" ketina teikti paslaugas ir kitoms šalies turizmo agentūroms. Planuojama kitais metais pasiekti 200-300 tūkst. litų apyvartą.
ELTA