Kokybė prieš kiekybę – „Time Attack“ kvotos
Operatyvi registracija ypač svarbi „Time Attack“ varžybų dalyviams – čia bus taikoma griežčiausia dalyvių kvota.
„Prieš kiekvieną etapą svarstome kiek dalyvių galime pakviesti varžytis. Tvirtai laikomės nuomonės, kad „Autoplius Fast Lap“ varžybose kokybė yra svarbiau, nei kiekybė, todėl ir ribojame dalyvių skaičių populiariausioje „Time Attack“ disciplinoje“, – sako G. Čenkus.
Šis „Autoplius Fast Lap“ lenktynių etapas vyks dvi dienas, todėl pirmąją dieną savo geriausius laikus galės demonstruoti net 140 „Time Attack“ dalyvių. 80 greičiausių lenktynininkų pateks į kitą etapą ir pasirodys pagrindinėje lenktynių dienoje sekmadienį.
Taip pat antrąją dieną bus galima išvysti „Super Lap“ važiavimus – čia lenktynininkai turės pademonstruoti olimpinę ramybę, mat greičiausiojo titului užsitarnauti skiriamas tik vienas ratas. Šią varžybų dalį galima vadinti „Time Attack“ superfinalu.
„Wolf Race“ – lenktynės be apribojimų
Registracijos pradžios su mažesniu jauduliu lauks azartiškų „Wolf Race“ lenktynių dalyviai, jų skaičius kol kas yra neribojamas. Čia važiuojantys bolidai turi atitikti griežtesnius saugumo reikalavimus, privalo turėti saugos lankus, o lenktynininkai licencijas ir reikiamą sportinę aprangą. Taip pat, jie turi būti pasiruošę artimoms kovoms, kai automobilių buferius skiria keli centimetrai. Tiek R1600 ir R2000 klases vienijančio B diviziono, tiek pačių galingiausių A3000 ir A3000+ klasių dalyviai A divizione grumsis petis į petį.
Didžiausia naktinė naujiena
Šonaslydžio gerbėjai Nemuno žiedo viduryje buriuosis į „Šerykla“ pakrikštytą aikštelę. Čia galingi bolidai demonstruos virtuozišką slydimą šonu ir rungtyniaus, kuris pirmas naują padangų komplektą pavers baltų dūmų debesimi. Tačiau jie pažada, kad „Šerykloje“ žiūrovai išvys ne tik netikėtų veidų, bet ir vieną ryškesnių šio sezono naujovių.
„Prieš kelis metus greta žiedinių lenktynių atskiroje zonoje pradėjome organizuoti šonaslydį. Ši vieta su kiekvienu etapu darosi vis populiaresnė. Supratome, kad šonaslydininkams reikia parodyti daugiau dėmesio. Todėl sugalvojome inovaciją – naktines varžybas. Apšviesime šią zoną projektoriais, pastatysime sceną su muzika ir naktį iš šeštadienio į sekmadienį turėsime gerą „drifto“ vakarėlį“, – sako Giedrius Čenkus.
Ši zona dalyviams bus atvira ir sekmadienio dieną. Dėl didelio žiūrovų dėmesio šiemet varžysis daugiausia 30 dalyvių – trasos saugumas yra prioritetas.
Įspūdingiausius kvies asmeniškai
Pagrindinę varžybų dieną sekmadienį žiūrovus pasitiks ir tradicinė „Show Off“ zona. Organizatoriai į ją pakvietė gražiausių ir įspūdingiausių automobilių šeimininkus. Vieni automobiliai jau nuo konvejerių nuriedėjo su karališkais genais ir superautomobilio etikete. Kiti, tuo tarpu, grožio genus gavo Lietuvos garažuose, kur prie jų tobulinimo savininkai praleido daugiau laiko, nei statybininkai prie Nacionalinio stadiono atgaivinimo.
Dar 40 išskirtinių automobilių ras vietą specialiai žemiausiems automobiliams skirtoje „Low Parking“ zonoje.
Pagrindinė diena – sekmadienis
Visai kaip ir „Formulės-1“ varžybos, šis „Autoplius Fast Lap“ etapas vyks dvi dienas – šeštadienį ir sekmadienį. Pagrindinė varžybų diena – sekmadienis su „Time Attack“ finalais, „Super Lap“ rungtimi, visomis kontaktinėmis „Wolf Race“ varžybomis ir kitomis pramogomis žiūrovams.
„Šeštadienis bus įžanga į pagrindinę varžybų dieną. Dieną vyks „Time Attack“ kvalifikaciniai važiavimai, o vakare – naktinė „Šėrykla“. Apšilsime prieš pagrindines sekmadienio varžybas“, – sako Giedrius Čenkus.
Beje, žiūrovų ir dalyvių laukia dar kelios staigmenos gegužės 21-22 dienų renginio programoje, apie kurias organizatoriai praneš artimiausiu metu.