Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Ilgai laukta „CTS" modelio pamaina, pagaliau išvydo dienos šviesą. Naujos kartos modelis turi daugybę „Ciel" koncepto bruožų, o tai yra teigiamas faktas.
Pasak kompanijos, kuriant naująjį modelį, buvo vadovaujamasi - „Challenge World's Best" principu. Jeigu išverstume į lietuvių kalbą, kompanija kūrė šį modelį su tikslu, jog galėtų konkuruoti su geriausiais segmento automobiliais.
Nors tikslas yra labai ambicingas, tačiau pakankamai konservatyviems vokiečiams metantis pirštinę modelis turės kuo pasigirti. Didelės radiatoriaus grotelės, agresyvios ir griežtos automobilio linijos bei pakankamai sunki galinė automobilio dalis privers atkreipti ne vieno praeivio dėmesį.
Naujasis „CTS" seka tomis pačiomis pėdomis, kaip ir mažesnis „ATS". Geresnės kokybės medžiagos, panašus interjero ir centrinės konsolės apipavidalinimas ir pan.
Po variklio dangčiu bus montuojami trys skirtingi benzininiai varikliai. Baziniai modeliai bus aprūpinti 2 litrų, keturių cilindrų, benzininiu agregatu, kuris išvystys 272 arklio galias ir 400 NM sukimo momentą. Pačiame viduriuke tupės šešių cilindrų, 3,6 litro benzininis motoras, kuris išvystys 321 arklio galią.
Tuo tarpu pats galingiausias agregatas bus tas pats 3,6 litro motoras, tačiau turės turbo kompresorių. Jis padėjo galią padidinti iki 420 arklio galių ir 583 NM.
Bent jau gimtojoje Amerikoje, naujasis modelis prekyboje pasirodys šių metų rudenį. Europoje šio modelio galime tikėtis kitų metų pavasarį, nes „Cadillac" iki tol turėtų spėti automobilį suderinti su dyzeliniu agregatu.
Ilgai laukta „CTS" modelio pamaina, pagaliau išvydo dienos šviesą. Naujos kartos modelis turi daugybę „Ciel" koncepto bruožų, o tai yra teigiamas faktas.
Pasak kompanijos, kuriant naująjį modelį, buvo vadovaujamasi - „Challenge World's Best" principu. Jeigu išverstume į lietuvių kalbą, kompanija kūrė šį modelį su tikslu, jog galėtų konkuruoti su geriausiais segmento automobiliais.
Nors tikslas yra labai ambicingas, tačiau pakankamai konservatyviems vokiečiams metantis pirštinę modelis turės kuo pasigirti. Didelės radiatoriaus grotelės, agresyvios ir griežtos automobilio linijos bei pakankamai sunki galinė automobilio dalis privers atkreipti ne vieno praeivio dėmesį.
Naujasis „CTS" seka tomis pačiomis pėdomis, kaip ir mažesnis „ATS". Geresnės kokybės medžiagos, panašus interjero ir centrinės konsolės apipavidalinimas ir pan.
Po variklio dangčiu bus montuojami trys skirtingi benzininiai varikliai. Baziniai modeliai bus aprūpinti 2 litrų, keturių cilindrų, benzininiu agregatu, kuris išvystys 272 arklio galias ir 400 NM sukimo momentą. Pačiame viduriuke tupės šešių cilindrų, 3,6 litro benzininis motoras, kuris išvystys 321 arklio galią.
Tuo tarpu pats galingiausias agregatas bus tas pats 3,6 litro motoras, tačiau turės turbo kompresorių. Jis padėjo galią padidinti iki 420 arklio galių ir 583 NM.
Bent jau gimtojoje Amerikoje, naujasis modelis prekyboje pasirodys šių metų rudenį. Europoje šio modelio galime tikėtis kitų metų pavasarį, nes „Cadillac" iki tol turėtų spėti automobilį suderinti su dyzeliniu agregatu.