Tūkstančius sekėjų socialiniame tinkle „Instagram“ turinti 38-erių Rita Vosylė mėgaujasi itin prabangiu gyvenimo būdu. Dažnai po pasaulį keliaujanti moteris šį kartą pasirinko skristi už Atlanto – atostogavo saulėtame Majamyje.

„Instagram“ žvaigždė savo paskyroje dalijosi niekur nematytomis kelionės nuotraukomis ir pasakojo, jog teko sudalyvauti ne tik itin prabangiame vakarėlyje, bet ir gatvės lenktynėse.

JAV prietryčiuose esančioje Floridoje R. Vosylė keliavo ne viena. „Keliavau su artimais draugais. Aplankėme Majamį, Boca, Palm Beach, Fort Lauderdale. Tai kurortai netoli Majamio. Įspūdžiai nerealūs! Kadangi tai mano pirma kelionė į JAV, buvo įdomu absoliučiai viskas: žmonės, kultūra, maistas, gamta“, - šypsodamasi kalbėjo moteris.

Gražuolė pasakojo, jog laiką svečioje šalyje leido itin aktyviai: „Laiką leidome labai aktyviai. Aplankėme geriausius restoranus, kavines, važinėjome iš miestelio į miestelį. Kadangi tai kurortai, tai tikros Amerikos mes taip ir nepamatėme.

Ilsėjomės paplūdimiuose. Labiausiai nustebino porcijų dydis – patiekiama dvigubai daugiau maisto nei Lietuvoje ar kurioje kitoje Europos valstybėje.“

Bene didžiausią įspūdį R. Vosylei paliko Majamio kino teatras su ypatingu aptarnavimu ir kiek netikėta draugų suorganizuota pramoga – gatvės lenktynės.

„Turbūt vieni iš didžiausių įspūdžių buvo kino teatras, kur žiūrovai turi galimybę mėgautis filmu atsigulę ir apsikloję užklotais, o aptarnaujantis personalas pastoviai papildo šalia esančius staliukus pop corn’ais, užkandžiais ir netgi vynu. Taip pat draugai suorganizavo gatvės lenktynes su vienais iš greičiausių automobilių. Kadangi be adrenalino negaliu gyventi, tai buvo įspūdinga patirtis“, - šypsodamasi kalbėjo moteris.

Naktiniu gyvenimu garsėjančiame Majamyje „Instagram“ žvaigždei teko apsilankyti ir prabangiame vakarėlyje. Tiesa, sutikti pasaulinio lygio garsenybių nepavyko.

„Pirmą vakarą su draugais pasilinksminome. Stebėjome amerikiečių stilių. Teko matyti prabangų vakarėlį – aukščiausias lygis, tiek suknelių, tiek makiažų, tiek šukuosenų, svarbiausia – kultūros. Deja, garsenybių neteko sutikti“, - liaupsių negailėjo R. Vosylė.

„Didžiulis kultūrų skirtumas. Visų pirma, amerikiečiai laisvi savo elgsena, savo pasaulėžiūra, orientacija. Ir kas labai stebina, lyginant su lietuviais, turtingi amerikiečiai nedemonstruoja savo socialinio statuso: rengiasi paprastai, jokios pompastikos, nors europiečių stilius man labiau prie širdies.

Taip pat, amerikiečiai vyrai be galo gražiai asistuoja moterims. Kas liečia charakterio savybes, tai tikrai taip, ten jie labiau atsipalaidavę, dauguma jų turi ypatingai gerą humoro jausmą. Ir labai labai svetingi“, - pasakojo 38-erių gražuolė.

Moteris atskleidė, jog Amerikoje sutiktų ir apsigyventi: „Visada galvojau, kad mano svajonių šalis yra kažkur Pietų Europoje, bet po šios kelionės galiu pasakyti, kad galėčiau gyventi Amerikoje. Aš pastoviai girdžiu priešingas nuomones apie šią šalį: vieni teigia, kad pabuvę Amerikoje, nebenori ten grįžti, kiti, kad tikrai dar sugrįš. Aš prie pastarųjų.“