– Vladai, labai ačiū, kad šiandien esate čia su mumis ir grojate savo gyvai atliekamą miksą.
– Ei, ačiū, kad pakvietėte mane. Didelė garbė bendradarbiauti su jumis, esu jūsų platformos gerbėjas nuo vaikystės!
– Ar galėtumėte prisistatyti mūsų auditorijai?
– Esu Vladas Starque, didžėjus ir prodiuseris iš Vilniaus, Lietuvos. Muzikos kūrimas yra tai, ką mėgstu, ir jau daugiau nei 10 metų ja dalinuosi su žmonėmis visame pasaulyje. Per šį laikotarpį grojau aštuoniose šalyse, o mano muzika ne kartą pateko į įvairių platformų („Shazam“, „Spotify“, „Beatport“, „Apple Music“) topus. Esu leidyklos „Ultimo Paradiso“ rezidentas ir lietuviškos radijo stoties „Power Hit Radio“ laidos „Cosmology Radioshow“ vedėjas.
– Kaip apibūdintum savo, kaip didžėjaus ir kaip prodiuserio, stilių?
– Mano muzika išreiškia mano emocijas, todėl kiekviename kūrinyje rasite dalelę mano jausmų – nuo melancholiškų ir svajingų iki labai sunkių. Kaip didžėjus mėgstu groti įvairiose vietose ir prisitaikyti prie vietos bei publikos. Vieną savaitę galite mane pagauti grojantį indie dance, o kitą – techno. Nenuspėjamas ir nepriklausomas!
– Iš kokių menininkų šiandien semiatės įkvėpimo?
– Pastaruoju metu įsimylėjau ANOTR ir jų NO ART etiketės stilių, kuris į mano kasdienybę įneša tiek daug ryškumo.
Colyn yra vienas iš mano mėgstamiausių melodingo techno žanro atstovų, dėl savo aranžuotės.
Negaliu pamiršti paminėti savo draugų iš šio leiblo: Spada, Klara Sestiniova ir N3UX. Visi jie labai talentingi ir kuklūs prodiuseriai, turintys savo stilių, ir aš labai džiaugiuosi, kad galiu su jais dirbti. Galiausiai, bet ne mažiau svarbus mano brolis iš Kijevo, Indie Elephant. Kartu sukūrėme daug puikių kūrinių, kai kuriuos galite išgirsti mano „Spotlight Mix“.
– Savo „Spotlight Mix“ įrašėte beprotišką setą iš televizijos bokšto Vilniuje. Kodėl pasirinkai šią vietą ir ką reiškia tai daryti gimtajame mieste?
– Visą gyvenimą gyvenu Vilniuje, ir visiems vietiniams gyventojams televizijos bokštas yra ypatinga vieta, bent jau dėl to, kad jis matomas iš bet kurio miesto taško (tai aukščiausias pastatas Lietuvoje). Mintis ten groti DJ setą gimė labai atsitiktinai vieną žiemos vakarą. Tiesiog svajojau apie kokį nors ypatingą pasirodymą savo gimtajam miestui, o kitą dieną susitikau su televizijos bokšto vadovybe aptarti galimą bendradarbiavimą.
Tai jau antras kartas, kai kažkas šioje vietoje filmavo gyvą transliaciją, pirmasis buvo mano draugas Ten Walls dar 2020 m. Taigi, norėdamas išsiskirti ir išsiskirti, pakviečiau savo draugus ir gerbėjus dalyvauti ten filmuojant, ir visi bilietai buvo išpirkti!
Nuo idėjos iki renginio įvykio praėjo devyni mėnesiai, daug derybų, susitarimų dėl saugumo taisyklių, atidėjimų dėl bokšto renovacijos ir t. t. Užtrukau devynis mėnesius. Tačiau receptas paprastas: tikėkite savimi ir niekada nepasiduokite, tada viskas, ko trokštate, taps realybe!
– Kokie buvo logistiniai iššūkiai įrašant šį gyvai atliekamą mišinį?
– Sunku apibūdinti visą stresą, kurį įveikėme... Didžiausias iššūkis buvo laikas, nes mums buvo leista pradėti ruoštis tik likus 30 minučių iki seto pradžios, o bokšte buvo tik vienas liftas, kuriuo galima pakilti į viršų. Reikia būti pasirūpinus virvėmis, taip pat didžėjaus stalu ir kameromis.
Tiesą sakant, televizijos bokštas yra vyriausybės saugomas objektas, todėl saugumas buvo didžiausias mūsų prioritetas, o dėl skubėjimo nespėjome įrengti kamerų ir apšvietimo, kaip planavome, bet juk tai vadiname gyvenimu, tiesa? Galiausiai esu labai patenkintas rezultatais ir dėkingas visai prie šio projekto dirbusiai komandai, džiaugiuosi, kad mane supa tikri profesionalai!
– Papasakokite mums apie savo požiūrį į „Spotlight Mix“. Kaip jis galėtų būti lyginamas ir kontrastuojamas su dabartiniu gyvai atliekamu rinkiniu, kurį išgirstume iš jūsų?
– Šį setą ruošiau du mėnesius, o pagrindinė idėja buvo sinchronizuoti jį su vakarinio Vilniaus vaizdais ir, žinoma, apšviestu bokštu. Miksas prasideda saulėlydžio metu lėtesniais ir linksmais melodingais garsais (apie 124 BPM), su kiekvienu kūriniu muzika darosi vis gilesnė ir tamsesnė, o setą užbaigia miesto naktinės šviesos ir 136 BPM piko techno.
– Kaip rinkotės kūrinius? Kokie kūriniai ar atlikėjai buvo svarbiausi?
– Muziką, kurią grojau, visiškai sukūriau aš, ir joje yra tik bendradarbiavimo su mano draugais kūrinių. Mečiau sau iššūkį ir šiam rinkiniui paruošiau daug dar neišleistų kūrinių. Maždaug 60 % sudarė pirmą kartą grojama nauja muzika, o kai kurie kūriniai buvo galutinai suderinti likus net kelioms dienoms iki filmavimo!
– Ir galiausiai, žvelgdami į ateitį, ko nekantriai laukiate 2024 m.?
– Pirmiausia esu dėkingas už tai, ką turėjau 2023 m. pabaigoje. Šie metai atnešė tonas teigiamų emocijų, gražių žmonių, nuostabių pasirodymų visoje Europoje ir tiek daug naujų gerbėjų! Neabejotinai geriausi metai mano karjeroje. Jau turiu pasirašęs sutartis dėl kelių leidinių 2024 metams, planuoju dalytis daugiau unikalaus vizualinio turinio, kaip šis TV bokšto pasirodymas, užmegzti ryšį su žmonėmis visame pasaulyje ir dalytis savo meile per muziką! Jaučiuosi susijaudinęs dėl ateities, todėl nepamirškite sekti ir prisijungti prie mano kelionės.