„Dešimtąjį gimtadienį mūsų radijo stotis pasitinka atsinaujinusi. Internetinį puslapį puošia naujo dizaino logotipas, kurį melomanai nuo šiol matys visur, kur minimas „Power Hit Radio“ vardas. Šie pokyčiai – neatsitiktiniai. „Power Hit Radio“ stotį turime ne tik mes, lietuviai, bet ir mūsų kolegos Estijoje ir Švedijoje. Nuo šiol mus jungia atnaujintas, visas tris šalis vienijantis ženklas ir, be abejo, populiariausia šokių muzika“, – pasakoja „Power Hit Radio“ programos direktorė Asta Gujytė.
Dešimtąjį gimtadienį švęsianti radijo stotis diskžokėją ir elitinį modelį, sėkmingai besisukančią tarp šokių aikštelių ir žurnalų viršelių – Miss Nine – į Vilnių balandžio 5-ąją prisivilios iš kitos pasaulio pusės – tiesiai iš turo po Šiaurės Ameriką. Dar praėjusį savaitgalį Miss Nine žvaigždė ryškiausiomis spalvomis žibėjo pagrindinėje Majamio festivalio „Ultra Music Festival“ scenoje.
Įgarsinti radijo stoties dešimtmečio Miss Nine pakviesta neatsitiktinai. Didžėja jau ketvirtus metus iš eilės yra „Power Hit Radio“ laidos „Power Partyzone“ rezidentė, kurios miksai „Around 9“ radijo bangomis yra transliuojami kartą per mėnesį. Tiesa, miksai daugiau nei 35 pasaulio radijo stotims – tik maža dalelė devyndarbės Miss Nine veiklos sričių. Didžėja randa laiko ir leidybai, vadovauja nuosavai įrašų kompanijai „925 Music“.
Primename, kad daugiausia „Power Hit Radio“ klausytojų yra 18−34 metų miestų gyventojai, radijo stotį girdintys Vilniaus, Kauno ir Klaipėdos miestuose ir apylinkėse bei Utenoje. „Power Hit Radio“ auditorija – aktyvi, smalsi, progresyvi. Tai studentai ir jauni specialistai, išsilavinę vadovai ir savo sričių profesionalai, vadybininkai, tarnautojai, kvalifikuoti darbininkai ar smulkaus verslo savininkai – visi, kurie dievina geriausios šokių muzikos ritmus.