Lietuvoje radijas yra daugiausiai auditorijos pasiekiantis žiniasklaidos kanalas po televizijos. Remiantis TNS 2015 m. žiniasklaidos tyrimų apžvalga, vidutiniškai per dieną radijo klausosi 71 proc., o per savaitę - 86 proc. 12-74 m. amžiaus Lietuvos gyventojų. Būtent tiek škotų atėjo į referendumą balsuoti dėl savo nepriklausomybės 2014 m. Tai laikoma daugiausiai balsuotojų sutraukusiu referendumu Didžiosios Britanijos istorijoje.
Pernai Lietuvos gyventojai kasdien radijo klausėsi 2 val. 30 min. – 4 minutėmis ilgiau nei 2014 m. Tiek užtruktų pažiūrėti beveik ketverias krepšinio rungtynes arba futbolo rungtynes su pratęsimu, 11 metrų baudinių serija ir dar liktų laiko mankštai. Kasdien!
Pernai metais „Power Hit Radio“ savaitinė auditorija augo 8 proc. Šokių muzikos hitus grojančią radijo stotį kiekvieną savaitę įsijungia beveik 280 000 klausytojų, o pagrindinę auditoriją – daugiau nei du trečdalius – sudaro jauni, 15-34 m., asmenys. Šioje amžiaus grupėje „Power Hit Radio“ yra antra klausomiausia radijo stotis Lietuvoje. Jei visi savaitiniai klausytojai norėtų pagal „Power Hit Radio“ muziką pašokti klube, prireiktų didžiausią pasaulio klubą pagal Gineso rekordų knygą „Privilege Ibiza“ klonuoti 28 kartus!
Socialiniame tinkle „Facebook“ „Power Hit Radio“ turi daugiau nei 178 tūkst. fanų. Jei visi fanai gyventų viename mieste, tai būtų trečias didžiausias miestas Lietuvoje. Arba Klaipėda ir Plungė drauge.
Jei surinktume praėjusių „Power Hit Radio“ gimtadienių renginių svečius, tokias žvaigždes, kaip Gareth Emery, Sister Bliss (Faithless), Thomas Gold, Alex Gaudino, Miss Nine, Martin Accorsi, „RyRalio“, Happyendless DJ Team, ir pridėtume „The Prodigy“, gautume vieną įspūdingiausių festivalių Lietuvos istorijoje.
Jau šį mėnesį „Power Hit Radio“ pradės skambėti ir Šiauliuose, ir puikia šokių muzika galės mėgautis jau 5 miestų gyventojai.