Automobilis bus komplektuojamas su 4,0 litrų darbinio tūrio atmosferiniu varikliu, kuris išvystys 510 arklio galių. Šis jėgos agregatas turės sukti galinius ratus, kurie yra pasislėpę po 31 cm pločio galinėmis arkomis. Kaip ir visi „LM GTE“ reglamentą atitinkantys automobiliai, naujasis „Porsche“ kūrinys bus komplektuojamas su šešių laipsnių sekvencine pavarų dėže.
Pasak „Porsche Motorsport“ divizijos vadovo Franko Walliserio, tai yra pats moderniausias ir technologiškai pažangiausias „911“ bolidas.
„Kiekvienas bolido komponentas yra naujas. Pakaba, kėbulo detalės, aerodinaminiai elementai, variklis, transmisija - visi komponentai buvo sukurti iš naujo ir pritaikyti šiam automobiliui“, - priduria „Porsche Motorsport“ vadovas.
Iš savo konkurentų „Porsche 911 RSR“ išsiskiria ne tik naujų komponentų gausa, bet ir žymiai paprastesniu aptarnavimu. Kiekviena kėbulo detalė gali būti nuimta vos per keletą akimirkų, tad esant gedimui ar rimtesniam incidentui, mechanikai galėtų kuo greičiau sužeistą „911 RSR“ išleisti į lenktynių trasą.